Аналіз характеристик товарів і послуг (076 “Підприємництво та торгівля”)
Тип: Нормативний
Кафедра: економіки підприємства
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
2 | 4 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
2 | 32 | доцент Максимець Ю. В. | ЕКп-11с, ЕКп-12с, ЕКп-13с |
Лабораторні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
2 | 16 | ЕКп-11с | доцент Луців Н. В. |
ЕКп-12с | доцент Луців Н. В. | ||
ЕКп-13с | доцент Луців Н. В. |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
2 | 16 | ЕКп-11с | доцент Максимець Ю. В. |
ЕКп-12с | доцент Максимець Ю. В. | ||
ЕКп-13с | доцент Максимець Ю. В. |
Опис курсу
Дисципліна “Аналіз характеристик товарів і послуг” є нормативною дисципліною із спеціальності 076 «Підприємництво та тогівля» для освітньої програми «Підприємництво, організація бізнесу та торгівлі», яка викладається в 2 семестрі в обсязі 4 кредити (за Європейською Кредитно-Трансферною Системою ECTS).
Навчальний курс розроблено таким чином, щоб надати його учасникам необхідні знання для отримання компетенцій щодо аналізу характеристик товарів і послуг.
Мета курсу: формування у студентів системи знань про якісні характеристики товарів і послуг та набуття і вдалого їх використання.
Цілі навчальної дисципліни “Аналіз характеристик товарів та послуг” – вивчення теоретичних положень, які властиві всім товарам, незалежно від їхніх класів, підкласів та груп, а також набуття первинних умінь застосовування окремих методів дисципліни та визначення основних характеристик товарів.
У зв’язку з цим в даній навчальній дисципліні розглядаються основні методи та узагальнені характеристики товарів. Специфічні властивості якості та асортименту, факторів формування та збереження розбираються в приватних розділах інших дисциплін. Тому призначення дисципліни – формування у студентів фундаментальних знань і умінь, при наявності яких полегшується засвоєння характеристик товарів і послуг однорідних груп.
Завдання курсу: визначити суть та значення споживчих властивостей товарів і послуг; розглянути методи визначення якості товарів; проаналізувати особливості оцінки якості послуг; визначити сутність та ознаки класифікації товарів; дослідити показники, що формують асортимент товарів і послуг; дослідити сутність та значення кодування товарів; розглянути види і засоби інформації про товар; визначити фактори, що впливають на якість суть товарів і послуг; дослідити методи оцінювання якості продукції.
Рекомендована література
Матеріали
https://e-learning.lnu.edu.ua/course/view.php?id=4715