Маркетинг у банку (075 “Маркетинг”)
Тип: На вибір студента
Кафедра: маркетингу
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
8 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
8 | 28 | ЕКН-41с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
8 | 14 | ЕКН-41с |
Опис курсу
Після завершення курсу студент повинен:
знати: теоретичні та організаційні засади банківського маркетингу, принципи банківського ціноутворення та виробництва, складові банківського іміджу та ділової репутації, напрями використання цифрових маркетингових комунікаційних інструментів у банківській діяльності.
вміти: сегментувати банківський ринок, у тому числі ринок онлайн, розробляти план маркетингових досліджень, досліджувати асортимент ринку банківських продуктів, визначати ефективність банківської інтернет-реклами та інших цифрових маркетингових комунікаційних інструментів.