Маркетингова політика розподілу (075 “Маркетинг”)

Тип: Нормативний

Кафедра: маркетингу

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
74Іспит

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
748доцент Кушнір Т. М.ЕКН-41с

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
732ЕКН-41сдоцент Кушнір Т. М.

Опис курсу

 Мета вивчення дисципліни «Маркетингова політика розподілу» є вивчення студентами можливих каналів розподілу товарів (послуг): їх функцій, структури, тенденцій розвитку, рішень щодо управління, а також відпрацювання практичних навичок вирішення маркетингових завдань щодо розподілу продукції.

Завдання

  • розглянути різновиди каналів розподілу продукції;
  • визначити особливості каналів розподілу споживчих товарів, товарів промислового призначення та послуг;
  • навчити вибирати найбільш оптимальну структуру каналу розподілу;
  • розглянути особливості відбору учасників каналу розподілу;
  • визначити особливості маркетингової логістики;
  • розглянути сучасні тенденції у розвитку каналів розподілу;
  • залучити отримані студентами теоретичні знання для їх використання на практичних заняттях.

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:

знати:

  • мету та основні завдання маркетингової політики розподілу;
  • різновиди внутрішніх структур каналів розподілу;
  • види маркетингових посередників та вимоги до їх відбору;
  • критерії та методику вибору каналів розподілу;
  • особливості маркетингової логістики;
  • сучасні тенденції у розвитку каналів розподілу

вміти:

  • враховуючи стан економічного розвитку і специфіку діяльності суб’єкта господарювання, обґрунтовано оцінювати і вибирати найефективніші канали розподілу;
  • застосовувати маркетингові інструменти при формуванні системи товароруху і механізмів використання каналів розподілу;
  • визначати оптимальний рівень витрат у процесі товарного руху;
  • ефективно управляти та обґрунтовано застосовувати необхідні напрямки удосконалення системи товароруху;
  • виявляти та аналізувати фактори, що впливають на вибір каналу розподілу;
  • на основі визначених критеріїв здійснювати оптимальний вибір структури і форми каналу розподілу;
  • визначати стратегії маркетингових каналів при формуванні маркетингової політики розподілу.
  • підібрати оптимальний вид транспорту для збуту продукції;
  • визначити необхідний розмір запасів товарів на складах виробника, необхідну кількість та види складів;
  • застосовувати контролінг маркетингової політики розподілу та визначати ефективність обраних каналів розподілу

Рекомендована література

  1. Балабанова Л.В. Логістика. – Донецьк: Донецький національний університет економіки і торгівлі імені М.І. Туган-Барановського, 2012. – 458 с.
  2. Бєлявцев М.І., Леонова Г.Д., Зайцева А.М. Маркетингова політика розподілу. – Донецьк: Норд-Прес, 2010. – 279 с.
  3. Біловодська О.А. Маркетингова політика розподілу. Навчальний посібник. – К.:Знання, 2011. – 495 с.
  4. Маркетингова політика розподілу: Навч.посібник / Є.В.Крикавский, Н.С.Косар, А.Чубала. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2009. – 232с.
  5. Семак Б.Б., Сухорська У.В. Маркетингова політика розподілу. – Львів: Видавництво Львівської комерційної академії, 2011. – 175 с.
  6. Щербина І.М. Маркетингова політика розподілу. – Дніпропетровськ: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2012. – 174 с.