Маркетингова політика розподілу (075 “Маркетинг”)
Тип: Нормативний
Кафедра: маркетингу
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
7 | 4 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
7 | 48 | доцент Кушнір Т. М. | ЕКН-41с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
7 | 32 | ЕКН-41с | доцент Кушнір Т. М. |
Опис курсу
Мета вивчення дисципліни «Маркетингова політика розподілу» є вивчення студентами можливих каналів розподілу товарів (послуг): їх функцій, структури, тенденцій розвитку, рішень щодо управління, а також відпрацювання практичних навичок вирішення маркетингових завдань щодо розподілу продукції.
Завдання
- розглянути різновиди каналів розподілу продукції;
- визначити особливості каналів розподілу споживчих товарів, товарів промислового призначення та послуг;
- навчити вибирати найбільш оптимальну структуру каналу розподілу;
- розглянути особливості відбору учасників каналу розподілу;
- визначити особливості маркетингової логістики;
- розглянути сучасні тенденції у розвитку каналів розподілу;
- залучити отримані студентами теоретичні знання для їх використання на практичних заняттях.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
знати:
- мету та основні завдання маркетингової політики розподілу;
- різновиди внутрішніх структур каналів розподілу;
- види маркетингових посередників та вимоги до їх відбору;
- критерії та методику вибору каналів розподілу;
- особливості маркетингової логістики;
- сучасні тенденції у розвитку каналів розподілу
вміти:
- враховуючи стан економічного розвитку і специфіку діяльності суб’єкта господарювання, обґрунтовано оцінювати і вибирати найефективніші канали розподілу;
- застосовувати маркетингові інструменти при формуванні системи товароруху і механізмів використання каналів розподілу;
- визначати оптимальний рівень витрат у процесі товарного руху;
- ефективно управляти та обґрунтовано застосовувати необхідні напрямки удосконалення системи товароруху;
- виявляти та аналізувати фактори, що впливають на вибір каналу розподілу;
- на основі визначених критеріїв здійснювати оптимальний вибір структури і форми каналу розподілу;
- визначати стратегії маркетингових каналів при формуванні маркетингової політики розподілу.
- підібрати оптимальний вид транспорту для збуту продукції;
- визначити необхідний розмір запасів товарів на складах виробника, необхідну кількість та види складів;
- застосовувати контролінг маркетингової політики розподілу та визначати ефективність обраних каналів розподілу
Рекомендована література
- Балабанова Л.В., Митрохіна Ю.П. Управління збутовою політикою: навч. посібник. К.: Центр учбової літератури, 2016. 240 с.
- Бєлявцев М.І., Леонова Г.Д., Зайцева А.М. Маркетингова політика розподілу. Донецьк: Норд-Прес, 2010. 279 с.
- Біловодська О.А. Маркетингова політика розподілу. Навчальний посібник. К.: Знання, 2011. 495 с.
- Жарська І.О. Логістика: навч. посіб. Одеса: ОНЕУ, 2019. 209 с.
- Кононенко А.В., Романенков Ю.О., Гатило В.П. Логістика [Текст]: навч. посіб. до виконання практ. робіт. Харків: Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є. Жуковського «Харків. авіац. ін-т», 2019. 56 с.
- Маркетингова політика розподілу: Навч.посібник / Є.В.Крикавский, Н.С.Косар, А.Чубала. Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2009. 232 с.
- Марченко В.М., Шутюк В.В. Логістика: Підручник. К.: Видавничий дім «Артек», 2018. 312 с.
- Олексенко Л.В. Маркетингова політика розподілу: Навчальний посібник. К.: Видавництво Ліра-К, 2018. 468 с.
- Окландер М.А. Логістика. К.: Центр навчальної літератури, 2018. 346 с.
- Семак Б.Б., Сухорська У.В. Маркетингова політика розподілу. Львів: Видавництво Львівської комерційної академії, 2011. 175 с.
- Щербина І.М. Маркетингова політика розподілу. Дніпропетровськ: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2012. 174 с.
Матеріали
Методичка МПР плани семінарських