PR-менеджмент (073 “Менеджмент” )

Тип: На вибір студента

Кафедра: менеджменту

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
54Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
532доцент Кохан М. О.ЕКМ-31с, ЕКі-31с

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
516ЕКМ-31с
ЕКі-31с

Опис курсу

Анотація  навчальної  дисципліни:

Мета: ознайомлення студентів із природою та методами  PR,  технологіями, процесами інструментами управління PR, практикою PR-менеджменту в бізнесі, здобуття практичних навиків PR у процесі проведення промокампанії та організації спеціальних заходів. Структура курсу: PR в сучасному інформаційному світі. Організація  PR-діяльності. Стратегія PR. Програма та інструментарій PR. Медіапланування. Управління контентом. Нові медіа і цифровий PR. Організація спеціальних подій. Ресурсне забезпечення PR. Оцінка ефективності PR.

 

Результати навчання:

  • знати:
  • концепції Public Relations у сучасних умовах;
  • організаційні форми управління PR;
  • процес формування PR-стратегії; вимоги та профіль посади PR-менеджера;
  • специфіку роботи із традиційними ЗМІ – преса, радіо, телебачення; природу та інструменти цифрового PR, контент-аналізу та комунікаційного аудиту;
  • основи копірайтингу, написання, редагування та пошукової оптимізації текстів;
  • прийоми аудіовізуального подання інформації;
  • технологію організації та проведення іміджевих подій;
  • методики планування, бюджетування та оцінювання ефективності PR;
  • вміти:
  • розробляти PR-стратегію, визначати та досліджувати цільову аудиторію, формувати цілі;
  • впроваджувати PR-стратегію, планувати, організовувати й проводити PR-кампанії;
  • складати результативні PR-звернення, спрямовані на конкретну цільову аудиторію;
  • налагоджувати співпрацю із журналістами та медіа;
  • організовувати брифінги, прес-конференції, інтерв’ю та спеціальні PR-заходи: зустрічі, презентації, онлайн-конференції, вебінари тощо;
  • працювати в інтернеті із соціальними мережами (SMM), блогами і сайтами;
  • проводити контент-аналіз та комунікаційний аудит;
  • використовувати сучасні цифрові технології для PR;
  • оцінювати результати PR-діяльності з наступним аналізом та рекомендаціями.