Соцiологiя (075 “Маркетинг”)
Тип: Нормативний
Кафедра: маркетингу
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
2 | 32 | ЕКН-11с | доцент Щерба Г. І. |
Опис курсу
Метою дисципліни „Соціологія” є розкриття найактуальніших проблем, що торкаються сучасного стану розвитку соціології. Основний акцент здійснюється на висвітленні таких ключових тем, як особистість, соціальна група, соціальні зміни і конфлікт, культура і ментальність, суспільство як соціальна система та методи проведення соціологічного дослідження.
Завдання дисципліни полягає у всебічному розкритті соціальні явищ, що пронизують міжособові взаємодії людей у різних вимірах суспільного життя та повсякденності. Дисципліна передбачає засвоєння набутих знань у площині соціопсихологічного аналізу прикладних аспектів управління і менеджменту, підприємництва і бізнесу, кар’єри та успіху, безробіття і зайнятості, споживання і реклами, паблік рилейшнз, економічної культури і трудової поведінки.
В результаті вивчення даного курсу студент повинен
знати:
- специфіку об’єкта та предмета соціології;
- понятійно-категоріальний апарат соціології;
- основи соціологічного аналізу особистості, міжособової взаємодії та суспільства загалом;
- аналізувати соціоекономічні явища в категоріях соціології;
- основні методологічні принципи організації та проведення соціологічного дослідження.
розуміти:
- специфіку „соціального”;
- особливості вивчення суспільства в межах різних парадигм;
- специфіку соціології як мультипарадигмальної науки;
- переваги та недоліки різних методів збору соціологічної інформації та особливості їхнього застосування при проведенні різного роду досліджень;
- специфіку соціологічного аналізу економічних явищ і процесів.
вміти:
- зробити висновки щодо широкого спектру явищ, що пронизують повсякденне життя людини;
- організувати проведення соціологічного дослідження щодо вивчення актуальних проблем розвитку суспільства;
- зреалізувати власну програму прикладного соціологічного дослідження;
- обґрунтувати та обчислити вибіркову сукупність для проведення опитувань громадської думки та експертних досліджень.
Рекомендована література
- Городняк І.В. Соціологія освіти: Навчальний посібник. / І.В. Городняк – Львів: „Новий світ-2000”, 2010. – 265с.
- Сірий Є.В. Соціологія: загальна теорія, історія розвитку, спеціальні та галузеві теорії: Навч. посібник. – К.: Атіка, 2004. – 480 с.
- Соціологія: Підручник – 3-тє вид. / За ред. В.М. Пічі. – Львів: Новий світ-2000, 2007. – 280 с.
- Соціологія і психологія: Навч. посіб. / За ред. Ю.Ф. Пачковського. – К.: Каравела, 2009. – 760с.
- Соціологія: підручник / За ред. Ю.Ф. Пачковського. – Львів: ЛНУ ім. І.Франка, 2011. – 418 с.