Тайм-менеджмент (073 “Менеджмент” )

Тип: На вибір студента

Кафедра: менеджменту

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
44Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
432доцент Кохан М. О.ЕКМ-21с, ЕКі-21с

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
416ЕКМ-21с
ЕКі-21с

Опис курсу

Анотація  навчальної  дисципліни:

Передумови та історія розвитку досліджень в сфері тайм-менеджменту. Теоретична база тайм-менеджменту. Основні категорії тайм-менеджменту. Аналіз витрат часу в системі тайм-менеджменту. Формування цілей як відправна точка управління часом. Планування часу: правила, принципи та методи. Методи реалізації планів. Контроль в тайм-менеджменті. Засоби підвищення ефективності використання часу. Тайм-менеджмент для раціоналістів та ірраціоналістів. Тайм-менеджмент на основі використання біоритмів і особливостей характеру людини.

 

Результати навчання:

  • знати:
  • основні етапи розвитку управлінської думки в сфері тайм-менеджменту;
  • категоріальний апарат, основні принципи, методи, техніки управління часом;
  • передові концепції формування системи управління часом;
  • основні методи інвентаризації та аналізу власного та організаційного часу;
  • принципи і правила планування часу, визначення власних цілей і розстановки пріоритетів при прийнятті якісних управлінських рішень;
  • організаційні принципи розпорядку дня з урахуванням темпераменту та біоритмів людини;
  • способи підвищення власної ефективності тощо;
  • вміти:
  • використовувати термінологічний матеріал курсу в подальшому навчанні та в майбутній практичній діяльності;
  • формулювати цілі і ставити завдання, пов’язані з реалізацією професійної діяльність менеджера у сфері тайм-менеджменту;
  • моделювати процес прийняття управлінських рішень з урахуванням знань основ теорії і практики тайм-менеджменту;
  • розробляти пропозиції щодо вдосконалення управління сучасної організацією і проектами з урахуванням знань в сфері тайм-менеджменту;
  • виявляти і аналізувати проблемні сфери індивідуального «освоєння» часу;
  • адекватно розподіляти часові ресурси міжособистісної і професійної взаємодії;
  • використовувати отримані знання для подальшого саморозвитку тощо.