Новини

Економічний факультет Львівського національного університету імені Івана Франка потрапив у 5-ку лідерів у щорічному зарплатному рейтингу Журналу “Гроші”

16.03.2018 | 12:00

На запитання «випускникам яких ЗВО роботодавці платять найвищу зарплату?» кожного року дає відповідь журнал «Гроші».
У березневому номері Журналу «Гроші» (№5 від 15 березня 2018 року) було оприлюднено черговий«Зарплатний рейтинг вишів-2018». Рейтинг закладів вищої освіти журнал готує уже в одинадцяте.
Для ретельного оцінювання провідні українські університети були внесені до декількох списків – за спеціальностями, у яких їх оцінювали компанії роботодавців.
Саме роботодавці ставили оцінки і, фактично, визначили, які місця посядуть ЗВО у рейтингу. Кожному навчальному закладу роботодавці могли поставити одну із чотирьох оцінок. Мінімальна – «0» –...

Читати »

Путівник першокурсника-економіста ‘ 2017

01.09.2017 | 10:00

Шановні першокурсники!
Сьогодні ми хочемо представити Вам наше творіння – “Путівник першокурсника-економіста-2017” –, яке покликане допомогти Вам розібратись з маленькими труднощами і відповісти на найпоширеніші запитання, які у Вас виникають. Електронну версію цього путівника Ви можете переглянути за цим посиланням.
Сподіваємось, що це видання буде для Вас корисним та інформативним на перших кілометрах Вашого нового цікавого університетського життя!
З початком навчального року, нехай він буде для всіх легким та приємним!
З повагою,
Голова Правління ЕНК
доц., к.е.н Ваврін Максим Ростиславович

Читати »

Четвертокурсниця економічного факультету Надія Галабуда – срібний призер ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг»

26.04.2016 | 02:14

Упродовж 13-15 квітня 2016 року на базі Державного вищого навчального закладу «Київський національний університет імені Івана Франка» проходив ІІ етап Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг».
Студентам були запропоновані конкурсні завдання з навчальних дисциплін «Маркетинг», «Маркетингова товарна політика», «Маркетингові комунікації», «Маркетингове ціноутворення», «Маркетинг промислових підприємств», «Управління продажем», «Рекламний менеджмент», «Стратегічний маркетинг», «Маркетинговий менеджмент».
Олімпіада проходила в 2 тури, перший з яких передбачав виконання письмових завдань, другий – комп’ютерне тестування.
Приємно, що за підсумками обох турів олімпіади студентка ІVкурсу спеціальності «Маркетинг» економічного факультету Львівського...

Читати »