Автоматизація бізнес-процесів
Тип: На вибір студента
Кафедра: економічної кібернетики
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
11 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
11 | 16 | доцент Дацків Н. І. | ЕККМ-61с, ЕКЕМ-61с, ЕКРМ-61с, ЕКТМ-61с, ЕКЮМ-21с, ЕКЗМ-11с |
Лабораторні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
11 | 16 | ЕККМ-61с | доцент Дацків Н. І. |
ЕКЕМ-61с | доцент Дацків Н. І. | ||
ЕКРМ-61с | доцент Дацків Н. І. | ||
ЕКТМ-61с | доцент Дацків Н. І. | ||
ЕКЮМ-21с | доцент Дацків Н. І. | ||
ЕКЗМ-11с | доцент Дацків Н. І. |
Опис курсу
Метою викладання навчальної дисципліни “Автоматизація бізнес-процесів” є здобуття майбутніми фахівцями знань та вмінь щодо застосування сучасних систем управління бізнес-процесами для ефективного управління діяльністю підприємства, застосування процесного підходу до управління, оптимізації використання ресурсів та автоматизації документообігу.
Завданням дисципліни «Автоматизація бізнес-процесів» є формування у студентів теоретичних знань та практичних вмінь процесного принципу організації управління підприємствами, автоматизації і стандартизації бізнес-процесів та документообігу, що дозволяє побудувати ефективну комунікацію і забезпечує безперервний діалог між відділами компанії.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- основні поняття та особливості процесного підходу до управління;
- особливості та основні складові бізнес-процесів;
- методи моделювання бізнес-процесів;
- способи підвищення ефективності бізнесу, етапи автоматизації бізнес-процесів;
- сучасні системи управління бізнес-процесами;
вміти:
- застосовувати відповідні методи моделювання бізнес-процесів;
- проводити аналіз функціонування та розвитку суб’єктів господарювання, визначати бізнес-процеси та відповідні показники які характеризують результативність стану бізнес-процесів;
- застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань та змістовно інтерпретувати отримані результати;
застосовувати системи управління бізнес-процесами для ефективного планування діяльності та мінімізації витрат ресурсів часу, трудових та матеріальних ресурсів, аналізу та оптимізації.
Рекомендована література
Базова
- Ананьєв О.М., Білик В.М., Гончарук Я.А. Інформаційні системи і технології в комерційній діяльності: підручник. Львів: Новий Світ-2000, 2006. 584 с.
- Бондар О. С., Трофимчук М. І. Системний підхід до управління підприємствами на основі автоматизації бізнес-процесів. Агросвіт. 2021. № 16. С. 34–44. URL: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6608
- Денисенко Л.О., Шацька С. Є. Концептуальні засади класифікації бізнес-процесів, як основи формування бізнес-системи організації. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1558
- Демиденко В.В. Управління бізнес-процесами як складова процесного підходу до управління підприємством. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4517
- Інформаційні системи і технології на підприємствах : навчальний посібник . Київ: КНЕУ, 2001. 400 с.
- Нетепчук В.В. Управління бізнес-процесами: навчальний посібник. Рівне: НУВГП, 2014. 158 с. URL: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/8812
- Татарчук М.І. Корпоративні інформаційні системи : навчальний посібник. Київ: КНЕУ, 2005. 291 с.
- Тур О.В., Матусевич А.С. Управління бізнес процесами на підприємстві. Електронне наукове фахове видання “Ефективна економіка”. № 6, 2018. URL: http://www.economy.nay ka.com.ua/?op=1&z=6415
Допоміжна
- Гужва В.М. Гуржій А.М., Поворознюк Н.І., Самсонов В.В. Інформатика та інформаційні технології : підручник. Харків: Компанія СМІТ, 2003. 352 с.
- Інформаційні системи в менеджменті : підручник / Новак В.О., Симоненко Ю.Г., Бондар В.П., Матвєєв В.В. Київ: Каравела, 2008. 616 с.
- Гузь Д.О. Розвиток конкурентоспроможності економіки в умовах міжнародної інтеграції: макро-, мезо- та мікро- рівні : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., Одеса, 25 трав. 2021 р. Одеса, 2021.URL: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/32064
Інформаційні ресурси
- URL: https://www.odoo.com/uk_UA#
- URL: https://bjetpro.com
Матеріали
Конспект-презентація лекційного матеріалу
Комплексне завдання та методичні рекомендації до виконання