Ділові комунікації (перша іноземна мова) (073 Менеджмент)
Тип: Нормативний
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
6 | 3 | Немає |
7 | 3 | Немає |
8 | 3 | Залік |
Опис курсу
Анотація навчальної дисципліни:
Метою курсу є формування у студентів комунікативної, лінгвістичної, професійної та соціокультурної компетенції, які забезпечать уміння ефективно і гнучко використовувати іноземну мову в різноманітних ситуаціях навчально-академічного, професійного та соціального спілкування. Зазначена мета передбачає вирішення наступних завдань: сформувати у студентів відповідну базу знань для вільного користування англійською мовою у професійних, наукових та інших цілях; формувати у студентів уміння та навички володіння чотирма 5 видами мовленнєвої діяльності на відповідному рівні; удосконалювати у студентів уміння здійснювати іншомовну комунікацію базуючись на правилах та закономірностях англійської мови, а також на соціокультурних знаннях; удосконалювати мовленнєву підготовку студентів шляхом використання автентичних англомовних матеріалів; · розвивати у студентів здатність до самооцінки та самовдосконалення; розвивати у студентів уміння міжособистісного спілкування задля повноцінного та ефективного функціонування як у навчальному середовищі, так і за його межами.
Результати навчання:
- знати:
- лексичні та граматичні особливості ділового розмовного стилю;
- основи перекладу, усного та письмового;
- особливості ділової та наукової документації;
- вміти:
- комунікативно реагувати на загальні повідомлення та певні деталі інформації, які подаються у коротких оповідях, радіо- та телепрограмах, аудіо- та відеозаписах, оригінальних художніх адаптованих/неадаптованих текстах, публіцистичних текстах, у розмовних темах, вивчення яких передбачається за програмою;
- вступати в розмову без попередньої підготовки;
- підтримувати розмову чи оповідь;
- переймати ініціативу у розмові, бесіді;
- розгорнути і підтримувати тему дискусії; відстоювати власну думку;
- аналізувати наданий текст; знаходити та аналізувати специфічну інформацію в тексті;
- писати короткі біографії, розповіді, анотації;
- працювати в парах, мікро- та макрогрупах задля повноцінного та ефективного функціонування як у навчальному середовищі, так і за його межами.