Маркетинг
Тип: Нормативний
Кафедра: менеджменту
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
4 | 4 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
4 | 32 | ЕКМ-21с, ЕКМ-22с, ЕКМ-23с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
4 | 32 | ЕКМ-21с | |
ЕКМ-22с | |||
ЕКМ-23с |
Опис курсу
Анотація навчальної дисципліни:
Метою вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг» є формування знань щодо базових категорій маркетингу, методологічних та практичних аспектів організації маркетингової діяльності підприємства, а також розв’язання маркетингових завдань та виконання відповідних функцій.
Результати навчання:
- знати:
- сутність маркетингу, його основні положення та напрями використання маркетингової діяльності;
- місце маркетингу в структурі управління та функціонування підприємства;
- комплекс маркетингових стратегій та поведінку конкурентів на внутрішньому та міжнародному ринках;
- процес прийняття рішень споживачем та мотиваційні чинники, що на нього впливають;
- вміти:
- аналізувати маркетингове середовище підприємства та визначати основні параметри ринку якої-небудь продукції;
- здійснювати сегментацію ринків і розробляти заходи щодо позиціювання товарів;
- розробляти маркетингові заходи з урахуванням взаємодії елементів комплексу маркетингу.