Маркетинг промислового підприємства (075 “Маркетинг”)
Тип: Нормативний
Кафедра: маркетингу
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
5 | 4 | Іспит |
6 | 4 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
5 | 48 | доцент Кушнір Т. М. | ЕКН-31с, ЕКН-32с |
6 | 32 | доцент Кушнір Т. М. | ЕКН-32с, ЕКН-31с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
5 | 32 | ЕКН-31с | доцент Кушнір Т. М. |
ЕКН-32с | доцент Кушнір Т. М. | ||
6 | 32 | ЕКН-31с | доцент Кушнір Т. М. |
ЕКН-32с | доцент Кушнір Т. М. |
Опис курсу
Мета дисципліни: формування теоретичних і практичних знань щодо промислового маркетингу, сучасних концепцій його розвитку.
Предмет: господарська і комерційна діяльність промислових підприємств, спрямована на задоволення попиту споживачів у засобах виробництва.
Завдання: Основними завданнями дисципліни є:
- вивчення теорії промислового маркетингу, методології маркетингових досліджень;
- розробка і планування маркетингових стратегій та їх реалізація промисловими підприємствами;
- планування сучасних методів управління маркетинговою і комунікативною діяльністю у сферах закупівлі, збуту, розподілу промислової продукції.
В результаті вивчення даного курсу студент повинен:
Знати:
- сутність маркетингу промислових підприємств, його основні положення та напрями використання маркетингової діяльності;
- місце маркетингу в структурі управління та функціонування промислового підприємства;
- принципи і функції маркетингу, маркетингове середовище впливу на діяльність промислового підприємства;
- елементи комплексу маркетингу та їх взаємодію на ринку товарів промислового призначення;
- стратегії фірм та методи визначення цільового ринку, принципи сегментації та позиціонування для товарів промислового призначення;
- особливості формування маркетингової політики промислових підприємств;
- систему контролю за впровадженням маркетингових заходів на промисловому підприємстві;
Вміти:
- аналізувати маркетингове середовище промислового підприємства;
- здійснювати сегментацію ринків і розробляти заходи щодо позиціювання товарів виробничо-технічного призначення;
- здійснювати відбір цільових ринків та обґрунтовувати ринкову стратегію промислового підприємства;
- розробляти маркетингові заходи з урахуванням взаємодії елементів комплексу маркетингу на ринку товарів промислового призначення;
- застосовувати отримані знання в практичній діяльності;
Рекомендована література
- Безугла Л.С., Демчук Н.І. Маркетинг закупівель. Навчальний посібник. Дніпро : Видавець Біла К. О., 2019. 240 с.
- Бойчук І.В., Дмитрів А.Я. Маркетинг промислового підприємства: навч. посіб. Київ: «Центр учбової літератури», 2014. 360 с.
- Крикавський Є., Чухрай Н. Промисловий маркетинг: Підручник. 2-е вид. Львів: Видавництво Національного університету „Львівська політехніка”, 2004.
- Нечаєв В.П. Промисловий маркетинг: Навч. метод. посіб. для самост. вивчення дисципліни. Кривий Ріг: МІНЕРАЛ, 2016. 185 с.
- Оснач О.Ф., Пилипчук В.П., Коваленко Л.П. Промисловий маркетинг: підруч. [для студ. вищ. навч.закл]. Київ: Центр учбової літератури, 2009. 364 с.
- Тєлєтов О.С. Маркетинг у промисловості: Підручник. Київ: Центр навчальної літератури, 2004. 248 с.
- Яковлєв А., Сударкіна С., Ларка М. Маркетинг промислового підприємства. К.: Кондор, 2019. 496 с.
Матеріали
МПП 2021 для самостійної роботи
МПП 2021 плани семінарських занять
Робоча програма маркетинг промислового підприємства 2022