Маркетингове планування (075 “Маркетинг”)
Тип: На вибір студента
Кафедра: маркетингу
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
8 | 5 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
1 | 28 | доцент Кушнір Т. М. | ЕКН-41с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
8 | 28 | ЕКН-41с | доцент Кушнір Т. М. |
Опис курсу
Дисципліна «Маркетингове планування» є вибірковою дисципліною з спеціальності «Маркетинг» для освітньої програми «Маркетинг», яка викладається у 8-му семестрі в обсязі 4 кредитів (за Європейською Кредитно-Трансферною Системою ECTS).
Метою вивчення курсу «Маркетингове планування» є формування поглибленого уявлення здобувача про методи планування маркетингу на основі вивчення досвіду маркетингової діяльності вітчизняних і зарубіжних підприємств щодо формування комплексу маркетингу.
Завдання: Основними завданнями дисципліни є:
- З’ясування місця планування в системі управління підприємством;
- Розгляд сутності поняття та етапів маркетингового планування;
- Визначення та ознайомлення з основними показниками плану маркетингу;
- З’ясування етапів розробки маркетингових стратегій;
- Визначення особливостей маркетингового тактичного та оперативного планування;
- З’ясування особливостей планування маркетингової товарної політики, маркетингової політики ціноутворення, маркетингової політики розподілу та маркетингової політики комунікацій.
Рекомендована література
Базова література:
- Іванова К., Овєчкіна О., Солоха Д., Морєва В., Бєлякова О., Балакай О. Планування маркетингу. Навч. посібник. Київ: Центр навчальної літератури, 2019. 352 с.
- Нескуба Т.В., Мкртичьян О.М. Маркетингове планування: Конспект лекцій. Харків: УкрДУЗТ, 2020. 65 с.
- Маркетинговий менеджмент: навч. посібник. / О.С. Борисенко, А.В. Шевченко, Ю.В. Фісун, О.М. Крапко. Київ: НАУ, 2022. 204 с.
- Дудар Володимир. Управління маркетингом: електронний навч. посібник. Тернопіль: Західноукраїнський національний університет, 2022. 85 с.
- Циба Т.Є., Сокур М.І., Баюра В.І. Маркетингове планування. Навчальний посібник. Київ: Центр учбової літератури, 2007. 128 с.
- Майовець Є.Й. Маркетинг: Теорія та методологія: навч.посібник. Львів: ЛНУ ім. Івана Франка, 2013. 450 с.
- Кузик О.В. Стратегічний маркетинг: теорія та методологія: навч. посіб. Львів: ЛНУ ім. Івана Франка, 2015. 240 с.
- Майовець Є., Кузик О. Маркетингові комунікації. Навчальний посібник. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2013. 192 с.
Допоміжна література:
- Балабанова Л.В., Холод В.В., Балабанова І.В. Маркетинг підприємства. К.: Центр навчальної літератури, 2019. 612 с.
- Біловодська О.А. Маркетингова політика розподілу інноваційної продукції промислових підприємств. Монографія. К.: Центр навчальної і практичної літератури, 2018. 462 с.
- Городняк І.В. Поведінка споживача: навч. посібник. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2018. 256 с.
- Забаштанська Т., Попело О., Нікітенко М. Маркетингові засади розвитку системи планування інновацій на підприємствах в умовах цифровізації. 2022. №4 (28), с. 153–162. вилучено із http://ppeu.stu.cn.ua/article/view/262927.
- Загородній, М.О., Лелека О.О. Оцінювання ефективності цінової політики. Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 30 – 31 березня 2023 р., м. Полтава. Полтава, 2023. Ч. 2. С. 681–683.
- Збірник тестів із маркетингу / за ред. Є.Й. Майовця. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2018. 416 с.
- Ілляшенко С.М. Маркетингова товарна політика. Суми: Університетська книга, 2015. 234 с.
- Касян С.Я. Маркетингове стратегічне планування ціноутворення, маркетинг подій у сфері енергозбереження на високотехнологічних підприємствах. Вісник Хмельницького національного університету 2021, № 5, Том 1. с. 298-303.
- Корінєв В.Л., Корецький М.Х., Дацій О.І. Маркетингова цінова політика. К.: Центр навчальної і практичної літератури, 2019. 200 с.
- Кузик О. Маркетинг послуг: технології та стратегії. Львів: Видавництво ЛНУ імені Івана Франка, 2018. 338 с.
- Кузик О.В. Стратегічне управління маркетинговими комунікаціями на сучасних підприємствах. Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. Київ : КНЕУ, 2014. № 34. С. 130–135.
- Ліпич Любов. Критерії вибору конкурентних логістичних стратегій підприємства. Економічний форум, 2022. № 1(3), с. 153-161. https://doi.org/10.36910/6775-2308-8559-2022-3-20.
- Майовець Є.Й., Майовець Я.М. Маркетинг у роздрібній торгівлі: навч. посібник. Львів: «ГАЛИЧ-ПРЕС», 2022. 220 с.
- Макаренко С.М. Формування логістичної стратегії промислового підприємства. Вісник ОНУ ім. І.І. Мечнікова. 2020. Т. 25. Вип. 5 (84). С. 72-76.
- Маслак О.О., Малик М.В. Методи тактичного планування: сутність та типологія у системі циркулярних бізнес-моделей підприємств. Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку. 2023. №1 (9). С. 60-68.
- Миронов Ю.Б., Свидрук І.І., Топорницька, М.Я. Стратегічне маркетингове планування в туризмі. Науковий вісник НЛТУ України, 2020. 30(1), с. 94-98. https://doi.org/10.36930/40300116.
- Нісходовська О.Ю. Маркетингове планування як складова управління розвитком підприємства. Zbiór artykułów naukowych z Konferencji Miedzynarodowej NaukowoPraktycznej (on-line) zorganizowanej dla pracowników naukowych uczelni, jednostek naukowo-badawczych oraz badawczych z państw obszaru byłego Związku Radzieckiego oraz byłej Jugosławii. С. 51-56.
- Окландер М.А., Кірносова М.В. Маркетингова товарна політика. К.: Центр навчальної і практичної літератури, 2020. 246 с.
- Окландер М.А., Чукурна О.П. Маркетингова цінова політика: навчальний посібник. К.: Центр навчальної і практичної літератури, 2020. 284 с.
- Практикум з маркетингу: навч. посіб. / за ред. Проф. Майовця Є.Й. Львів: Видавництво «Край», 2014. 244 с.
- Райко Д., Федоренко І., Сокол К., Ланько О. Стратегічне управління маркетинговою діяльністю підприємства щодо формування та реалізації товарної політики. Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» (економічні науки), 2021. №3, с. 49–58. https://doi.org/10.20998/2519-4461.2021.3.49.
- Розумей С.Б., Ніколаєнко І.В., Долюк А.В. Розроблення рекламної стратегії нового товару. Економіка та управління АПК. 2020. № 1. С. 129–140.
- Сенишин О. С., Кривешко О. В. Маркетинг : навч. посібник. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с.
- Сенишин О., Хіч Р. Теоретико-концептуальні засади стратегічного маркетингового планування. Формування ринкової економіки в Україні. 2022. Вип. 47. С. 64-74. DOI: http://dx.doi.org/10.30970/meu.2022.47.0.4706
- Словник термінів з маркетингу / за ред. Є.Й. Майовця. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2019. 228 с.
- Тенденції розвитку маркетингу в Україні: функціональний підхід: монографія / За наук. ред., проф. Є.Й. Майовця. Львів, 2016. 262 с.
- Швед В.В., Прохорова О.В., Медведкін Р.В., Яковченко І.С. Стратегічне та оперативне планування: порівняльний аналіз. Подільський науковий вісник. 2020. №2(14). С. 58-64.
Інформаційні ресурси
- «Маркетинг в Україні» / Науковий журнал / Доступно з http://uam.in.ua/rus/projects/marketing-in-ua/.
- «Маркетинг і менеджмент інновацій» / Науковий журнал / Доступно з http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/.
- «Маркетинг: теорія і практика» / Науковий журнал / Доступно з http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Mtip/index.html.
- «Головне управління статистики України http://www.ukrstat.gov.ua.
- Українська Асоціація Маркетингу http://uam.in.ua/.
- Американська асоціація маркетингу https://www.ama.org.