Мiжнародний маркетинг
Тип: Нормативний
Кафедра: маркетингу
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
3 | 32 | Бортнік Н. В. | ЕКе-11с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
3 | 13 | ЕКе-11с | Бортнік Н. В. |
Опис курсу
Мета: ознайомити студентів з теоретичними основами і практичними методами міжнародного маркетингу.
Завдання: надання студентам знань щодо місця та функцій міжнародного маркетингу в системі міжнародних економічних відносин. Велике значення надається оволодінню магістрантами практичних навичок по застосуванню елементів міжнародного маркетингу на практиці.
Місце дисципліни у структурі курсу: студент вивчає на другому році навчання в магістратурі.
Рекомендована література
- Мазаракі А. А., Чаюн Т. І., Мельник Т. М. Міжнародний маркетинг: Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / Київський держ. торговельно- економічний ун-т. – К., 2000. – 306с.
- Международный маркетинг: Учеб. пособие / Е.М. Азарян, А.А. Шубин, Н.Л. Жукова и др. – К.: НМЦВО МОиН Украины, Студцентр, 2005. – 344 с.
- Циганкова Т. М. Міжнародний маркетинг: теоретичні моделі та бізнес-технології / Київський національний економічний ун-т. – К.: КНЕУ, 2004. – 400с.
- Черномаз П. А. Международный маркетинг: теория, методология, практика: Учеб. пособие для студ. спец. “Маркетинг” и “Международный маркетинг”/ Харьковский ун-т управления / А.П. Голиков (ред.). – Х., 2000. – 144с.