Поведінка споживача (075 “Маркетинг”)
Тип: Нормативний
Кафедра: маркетингу
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
5 | 4 | Іспит |
6 | 4 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
5 | 32 | доцент Городняк І. В. | ЕКН-31с, ЕКН-32с |
6 | 32 | доцент Городняк І. В. | ЕКН-31с, ЕКН-32с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
5 | 32 | ЕКН-31с | доцент Городняк І. В. |
ЕКН-32с | доцент Городняк І. В. | ||
6 | 32 | ЕКН-31с | доцент Городняк І. В. |
ЕКН-32с | доцент Городняк І. В. |
Опис курсу
Метою вивчення нормативної навчальної дисципліни «Поведінка споживача» є набуття студентами теоретичних та практичних навичок аналізу поведінки споживачів. Зокрема суті поведінки споживача, чинників, що її зумовлюють, а також моделей індивідуальної споживчої поведінки; напрями розширення функцій маркетингу в дослідженні механізмів поведінки споживачів і використанні цих механізмів для досягнення мети організації, аналіз інструментів маркетингового впливу на поведінку споживача.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Поведінка споживача» є:
- розуміння суті та особливостей поведінки споживачів;
- засвоєння суті потреб, мотивів, мотивації, знань споживачів та їхнього впливу на формування споживчої поведінки;
- вивчення особливостей основних етапів процесу прийняття рішення про купівлю споживачем;
- розуміння впливу маркетингових інструментів на формування поведінки споживачів;
- вивчення моделей індивідуальної споживчої поведінки;
- розуміння особливостей впливу зовнішніх і внутрішніх чинників на поведінку споживачів;
- визначення особливостей формування споживчої поведінки домогосподарств в сучасних соціально-економічних умовах;
- ознайомлення з основними методами дослідження поведінки споживачів та можливостей їхнього використання в маркетинговій діяльності;
- формування навичок роботи зі споживачами та управління їхньою поведінкою.
Після завершення цього курсу студент буде:
знати :
- суть споживання як міждисциплінарної категорії;
- різновиди потреб споживача;
- загальні та спеціальні теорії мотивації споживача;
- модель свідомості споживача та поведінки споживача на ринку;
- чинники впливу на поведінку споживачів;
- моделі прийняття споживачем рішення про покупку;
- соціально-психологічні аспекти роботи з споживачем;
- моделі індивідуальної споживчої поведінки;
- маркетингові інструменти впливу на поведінку споживача;
- права споживачів.
вміти :
- досліджувати ринкову поведінку споживачів;
- сегментувати ринок на основі виявлених моделей поведінки споживачів;
- визначати структуру задоволених та незадоволених потреб споживачів;
- розробити концепцію та інструментарії вивчення споживчих мотивацій;
- використовувати мотивації споживачів для розробки та управління продуктовою стратегією підприємства (товарної, цінової політики, реклами тощо);
- аналізувати переваги та недоліки різноманітних джерел отримання знань споживачем.
Рекомендована література
- Городняк І.В. Поведінка споживача: навч. посібник. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2018. 256 с.
- Городняк І.В. Поведінка споживача: Завдання для самостійної роботи студентів спеціальності 075 Маркетинг. Львів, 2020. 42с.
- Городняк І.В. Поведінка споживача: Завдання для самостійної роботи студентів спеціальності 075 Маркетинг. Львів, 2021. 48с.
- Городняк І.В. Поведінка споживача: Методичні вказівки та плани семінарських занять для студентів спеціальності 075 Маркетинг. Львів, 2021. 48с.
- Городняк І.В. Поведінка споживача: Методичні вказівки та плани семінарських занять для студентів спеціальності 075 Маркетинг. Львів, 2020. 39с.
- Ларіна Я.С., Рябчик А.В. Поведінка споживача: навч. посіб. Київ: Видавничий центр «Академія», 2014. 224с.
- Окландер М. А., Жарська І.О. Поведінка споживача: навч. посіб. Київ: «Центр учбової літератури», 2014. 208с.
- Практикум з маркетингу: навч. посібник / За ред. Є.Й. Майовця. Львів: Край, 2014. 244с.
- Прокопенко О.В., Троян М.Ю. Поведінка споживачів. Київ: ЦУЛ, 2008. 176с.
- Скибінський С.В. Поведінка споживачів: навч. посібник. Львів: Укоопспілка Вид-во Львівської КА, 2009. 260с.
- Страшинська Л. В. Поведінка споживачів: конспект лекцій. Київ: ЕКОМЕН, 2010. 101 с.
- Шафалюк О.К. Поведінка споживачів: курс лекцій. Київ: КНЕУ, 2003. 68с.
Матеріали
Робоча програма навчальної дисципліни_Поведінка споживача_075_2022
Метод_Вказівки і плани семінарcьких занять Поведінка споживача_
Метод_Завдання для самостійної роботи Поведінка споживача_