Тайм-менеджмент (073 “Менеджмент” )
Тип: На вибір студента
Кафедра: менеджменту
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
4 | 4 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
4 | 32 | доцент Кохан М. О. | ЕКМ-21с, ЕКі-21с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
4 | 16 | ЕКМ-21с | |
ЕКі-21с |
Опис курсу
Анотація навчальної дисципліни:
Передумови та історія розвитку досліджень в сфері тайм-менеджменту. Теоретична база тайм-менеджменту. Основні категорії тайм-менеджменту. Аналіз витрат часу в системі тайм-менеджменту. Формування цілей як відправна точка управління часом. Планування часу: правила, принципи та методи. Методи реалізації планів. Контроль в тайм-менеджменті. Засоби підвищення ефективності використання часу. Тайм-менеджмент для раціоналістів та ірраціоналістів. Тайм-менеджмент на основі використання біоритмів і особливостей характеру людини.
Результати навчання:
- знати:
- основні етапи розвитку управлінської думки в сфері тайм-менеджменту;
- категоріальний апарат, основні принципи, методи, техніки управління часом;
- передові концепції формування системи управління часом;
- основні методи інвентаризації та аналізу власного та організаційного часу;
- принципи і правила планування часу, визначення власних цілей і розстановки пріоритетів при прийнятті якісних управлінських рішень;
- організаційні принципи розпорядку дня з урахуванням темпераменту та біоритмів людини;
- способи підвищення власної ефективності тощо;
- вміти:
- використовувати термінологічний матеріал курсу в подальшому навчанні та в майбутній практичній діяльності;
- формулювати цілі і ставити завдання, пов’язані з реалізацією професійної діяльність менеджера у сфері тайм-менеджменту;
- моделювати процес прийняття управлінських рішень з урахуванням знань основ теорії і практики тайм-менеджменту;
- розробляти пропозиції щодо вдосконалення управління сучасної організацією і проектами з урахуванням знань в сфері тайм-менеджменту;
- виявляти і аналізувати проблемні сфери індивідуального «освоєння» часу;
- адекватно розподіляти часові ресурси міжособистісної і професійної взаємодії;
- використовувати отримані знання для подальшого саморозвитку тощо.