Маркетингова діяльність закладів торгівлі (075 “Маркетинг”)

Тип: Нормативний

Кафедра: маркетингу

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
106Іспит

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
1048професор Майовець Є. Й.ЕКНМ-51с

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
1032ЕКНМ-51спрофесор Майовець Є. Й.

Опис курсу

Метою курсу «Маркетингова діяльність закладів торгівлі» є оволодіння теоретико-методичними знаннями для організації практичної маркетингової діяльності у сфері роздрібної торгівлі.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

знати:

  • місце і роль торгівлі в процесі товарного розподілу;
  • класифікацію торговельних підприємств і особливості організації там маркетингу;
  • закономірності розвитку роздрібної торгівлі в Україні і у світі;
  • як здійснювалася трансформація структури роздрібної торгівлі в Україні;
  • місце маркетингового планування і контролю в маркетинговій діяльності магазину;
  • проблеми безпеки у великих супермаркетах;
  • як здійснюється кадрова політика на підприємствах торгівлі і яку роль відіграють креативні маркетологи і мерчандайзери;
  • чинники, що впливають на взаємовідносини з колективах роздрібних торговельних підприємств;
  • значення інформації у підтримці управлінських рішень, критерії які визначають якість інформаційних ресурсів;
  • чому кожний торговельний заклад повинен мати свій індивідуальний імідж і фірмовий стиль;
  • роль і місце реклами в комунікаційному торговельному процесі;
  • суть маркетингової політики розподілу у продовольчих і непродовольчих магазинах;
  • механізм управління товарними запасами магазину;
  • психологічні аспекти формування роздрібних цін;
  • підходи до проблем ціноутворення і використання методів цінового сегментування.

вміти:

  • оцінити потенціал підприємств торгівлі;
  • проаналізувати вплив чинників макросередовища на стан торговельних підприємств;
  • організувати маркетингове управління в торговельних закладах і мережах;
  • вибрати найоптимальніший механізм мотивації персоналу в супермаркетах;
  • організувати заходи щодо запобігання крадіжок і підтримки безпеки у торгівлі;
  • обґрунтувати критерії відбору торговельного персоналу та вимоги до нового;
  • сформувати напрями підтримки дисципліни і відповідальності торговельного персоналу;
  • описати структуру інформаційної системи роздрібного торговельного підприємства, її слабкі і сильні сторони;
  • пояснити роль ціни як одного з визначальних інструментів комплексу торговельного маркетингу;
  • обґрунтувати цінову стратегію роздрібного продавця;
  • проаналізувати специфіку ціноутворення в електронній торгівлі;
  • вибрати шляхи формування товарного асортименту;
  • сформувати механізм оптимізації товарних запасів.

Рекомендована література

  1. Майовець Є.Й. Маркетинг: теорія та методологія: навч. посіб.: Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка. Львів: ЛНУ ім. І. Франка, 2015.449 с.
  2. Майовець Є.Й. Маркетинг у роздрібній торгівлі. Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка. Львів: ЛНУ ім. І. Франка, 2020. 225 с.
  3. Майовець Є.Й., Кузик О.В. Маркетингові комунікації. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2013. 192 с.
  4. Майовець Є.Й., Майовець Я.М. Маркетинг у роздрібній торгівлі: навч. посібник. Львів: «Галич-Прес», 2022. 220с.
  5. Городняк І. В. Поведінка споживача: навч. посіб. Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка. Львів: ЛНУ ім. Івана Франка, 2018. 255 с.
  6. Апопій В.В., Міщук І.П., Ребицький В.М., Рудницький С.У., Хом’як Ю.М. Організація торгівлі. Підручник 3-тє вид. за редакцією Апопія В. В. Київ: Центр учбової літератури, 2009. 632 с.
  7. Андрушків Б.М., Кузьмін О.Є. Основи менеджменту. Львів: Світ, 2014. 296 с.
  8. Голошубова Н.О. Організація торгівлі: підруч. для студ. вищ. навч. закл. Київ. нац. торг.-екон. ун-т.2-ге вид., переробл. та допов. Київ:Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2012. 679с.
  9. Гринів Б. В. Економічний аналіз торговельної діяльності: навч. посіб. Київ: Центр учбової літератури, 2011. 392 с.
  10. Марцин В.С. Економіка торгівлі: Підручник. Київ, 2008. 603 с.

Матеріали

Програма Маркетингова діяльність закладів торгівлі

Робоча програма Маркетингова діяльність закладів торгівлі_075_2022

Силабус:

Завантажити силабус