Трейд-маркетинг, (075 “Маркетинг”)
Тип: На вибір студента
Кафедра: маркетингу
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
6 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
6 | 32 | доцент Зіньцьо Ю. В. | ЕКН-31с, ЕКН-32с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
6 | 32 | ЕКН-31с | доцент Зіньцьо Ю. В. |
ЕКН-32с | доцент Зіньцьо Ю. В. |
Опис курсу
Метою вивчення дисципліни «Трейд-маркетинг» є формування теоретичних і практичних знань про процес трейд-маркетингу, опанування сучасних методів для задоволення потреб споживачів та стимулювання збуту в торговельній мережі й серед торгових посередників.
Завдання: Основними завданнями дисципліни є:
- ознайомлення студентів з відповідними поняттями і категоріями дисципліни та основними напрямками роботи торговельних підприємств;
- вивчення теоретичних понять з методології формування, стимулювання та підтримання попиту на певні види товарів;
- набуття практичних навичок з визначення найбільш раціональних варіантів рішень торговельно-технологічних процесів у сфері торгівлі;
- виховання здатності самостійного визначення та застосування методів пов’язаних із збалансуванням попиту на певні види товарів.В результаті вивчення даного курсу студент буде:знати:
- сутність, основні поняття, терміни і категорії;
- теорію еволюції маркетингової концепції управління;
- характеристики основних складових трейд-маркетингу;
- основні підходи до планування та контролю діяльності пов’язаної зі збутом товару.
вміти:
- аналізувати та розв’язувати конкретні маркетингові завдання;
- визначати доцільність та ефективність застосування окремих видів ринкових процесів;
- вивчати та впливати на попит і поведінку споживачів;
використовувати навички самостійного аналізу та управління трейд-маркетинговими заходами.
Рекомендована література
Базова література:
- Заруба В.Я., Парфентенко І.А. Маркетинг роздрібної торгівлі: навчально-методичний посібник для студентів економічних спеціальностей. Харків: НТУ ХПІ. 2019. 106 с.
- 2.Виноградова О.В. Сучасні види маркетингу: навч.посібник. Київ. 2019. 230 с.
- Апопій В.В. Організація торгівлі: підручник, 3-тє вид. Центр учбової літератури. 2009. 397 с.
- Снежинская М.В., Носова Н.С. Трейд-маркетинг – гарантия успешной торговли, или Как стимулировать оптовых и розничных торговцев: Практическое пособие / М.В. Снежинская, Н.С.Носова – М.: Альтэк, Дашков и Ко, 2011. – с.224.
- Джон Бредлі, Грег Тейн. Торгові війни. Битва за успіх на прилавках і онлайн. 2017 . 316 с.
- Котлер Ф. Маркетинг 4.0. КМ-БУКС. 2019. 224 с.
Допоміжна література:
1.Торговельне підприємництво: монографія. За наук. ред. С.В.Князя. 2015. 724 с.
2.Майовець Є.Й. Маркетинг: теорія та методологія. – Львів: ВЦ ЛНУ ім. І. Франка, 2015. – 450с.
3.Практикум з маркетингу: навч. посіб. / за ред. Проф. Майовця Є.Й. Львів: Видавництво «Край», 2014. 244 с.
4.Словник термінів з маркетингу / за ред. Є.Й. Майовця. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2019. 228 с.
5.Тенденції розвитку маркетингу в Україні: функціональний підхід: монографія / За наук. ред., проф. Є.Й. Майовця. Львів, 2016. 262 с.
Інформаційні ресурси
1.Сайт про маркетинг і PR http://www.prschik.kiev.ua http://www.prschik.com
2.Сайт про маркетинг, рекламу, PR http://www.proreklamu.com
3.Cайт про маркетинг, рекламу і PR “Publicity” http://creating.kiev.ua
4.«Маркетинг в Україні» / Науковий журнал / Доступно з http://uam.in.ua/rus/projects/marketing-in-ua/
5.«Маркетинг и реклама» / Науковий журнал / Доступно з http://mr.com.ua/
6.«Маркетинг і менеджмент інновацій» / Науковий журнал / Доступно з http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/
7.Головне управління статистики України http://www.ukrstat.gov.ua
8.Українська Асоціація Маркетингу http://uam.in.ua/
9.Американська асоціація маркетингу https://www.ama.org
10.Маркетинговий портал http://www.marketing-research.in.ua
11.Рекламний український портал “Рекламний простір” http://www.rup.com.ua
12. Сайт про маркетинг “MarketingMix” http://www.mm.com.ua