Управління продуктом і продажем

Тип: На вибір студента

Кафедра: економіки підприємства

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
22Диференційований залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
216доцент Магас В. М.ЕКпМ-11с,
116

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
216ЕКпМ-11сдоцент Магас В. М.

Рекомендована література

  1. Бэнк Крис “The Guide to Minimum Viable Products”// https://medium.com/the-guide-to-mvp
  2. Бутенко Н.В. Маркетинг // Київ. “Атіка Київ”. 2017. 300 с.
  3. Ерік Райз: Стартап без помилок. Посібник зі створення успішного бізнесу з нуля. К.: Vivat, 2016. C. 368.
  4. Етапи створення продукту // https://www.youtube.com/watch?v=r1fqipmrlVY
  5. Дилеми засновника бізнесу. Як попередити помилки й уникнути їх під час створення стартапу (The founder’s dilemmas: anticipating and avoiding the pitfalls that can sink a startup). К.: Vivat, 2016. C. 480.
  6. Клейтон Крістенсен. «Дилема інноватора. Як нові технології нищать сильні компанії». Yakaboo Publishing
  7. Николаенко Александр. 25 — июня — 15:30. 9 онлайн-курсов по Product Management от топовых университетов мира//https://vctr.media/product-management-onlayn-kursyi-23399/
  8. Разработка нового продукта и требования маркетинга// https://www.inventech.ru/lib/projection/projection-0002/
  9. Руководство по созданию MVP или минимально жизнеспособного продукта// https://lpgenerator.ru/blog/2015/03/02/rukovodstvo-po-sozdaniyu-mvp-ili-minimalno-zhiznesposobnogo-produkta/
  10. Hague,Paul N.(2002) Market research : a guide to planning, methodology and evaluation.London, England: Kogan Page
  11. Gordon,Wendy.(1943) Qualitative market research : a practitioner’s and buyer’s guide. Aldershot, Brookfield, USA : Gower
  12. Mike Allen, Scott Titsworth, Stephen K. Hunt.(1959) Quantitative research in communication.Los Angeles, USA : SAGE
  13. Philip Hans Franses and Richard Paap.(1963) Quantitative models in marketing research.Cambridge, UK ; New York : Cambridge University Press
  14. Lambin, J.-J., Chumpitaz, R., & Schuiling, I. (2007). Market – Driven Management, 2nd ed., London, England: Palgrave Macmillan.
  15. Product Life Cycle (n.d) Retrieved March 28, 2016 from http://www.inc.com/encyclopedia/product-life-cycle.html
  16. Marketing Science. (2004).Growing, Growing, Gone: Cascades, Diffusion, and Turning Points in the Product Life Cycle.Retrieved from: http://pubsonline.informs.org/doi/pdf/10.1287/mksc.1040.0057

Навчальна програма

Завантажити навчальну програму

Силабус:

Завантажити силабус