Про участь студентів першого курсу ОП “Маркетинг” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти в VII міжнародному квест-конкурсі «У пошуку активів – онлайн-детектив».
Студенти першого курсу ОП «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 8 жовтня 2025 року взяли участь у VII міжнародному квест-конкурсі з проблематики розвідки на основі відкритих джерел (OSINT) «У пошуку активів – онлайн-детектив».
У конкурсі поряд з українськими були представлені навчальні заклади й учасники з таких країн як Велика Британія, Італія, Німечина, Туреччина. Загалом участь у квест-конкурсі взяли участь 75 команд, що об’єднали 385 учасників.
Важливим є те, що студенти-маркетологи проявляють інтерес до пошуково -аналітичної діяльності!
Віримо, що й надалі студенти братимуть активну участь у квест-конкурсах!

