Соломія Куницька – переможниця ІІ Міжнародного конкурсу кваліфікаційних робіт з маркетингу, реклами, digital-комунікацій та управління брендами.
У червні 2025 року в Хмельницькому національному університеті відбувся другий етап ІІ Міжнародного конкурсу кваліфікаційних робіт з маркетингу, реклами, digital-комунікацій та управління брендами. Участь у конкурсі взяли близько 150 учасників із 26 вітчизняних та зарубіжних закладів вищої освіти.
За результатами Конкурсу, випускниця кафедри маркетингу другого (магістерського) рівня вищої освіти Куницька Соломія здобула І місце за роботу на тему: «Формування бренду компаній в соціальних мережах» та нагороджена дипломом І ступеня.
Вітаємо Соломію Куницьку та її наукового керівника, доцента кафедри маркетингу Кушніра Тараса Михайловича з перемогою! Бажаємо натхнення, нових професійних досягнень та наукових здобутків!