Відбулися гостьові лекції з європейського цифрового маркетинг-менеджменту д-ра Свена Вільгельма

14.11.2024 | 13:23

З 24 жовтня по 7 листопада студенти, що вивчають менеджмент, відвідали серію гостьових лекцій з європейського цифрового маркетинг-менеджменту, які провів д-р Свен Вільгельм. Лекції стали частиною курсу «Digital Marketing Management», який викладається англійською мовою, а також курсу «PR-менеджмент», який веде доцентка Маріанна Кохан. До лекцій також приєдналися магістранти курсу «Управління проєктами» під керівництвом доцентки Анни Грищук. Лекції були відкритими для всіх студентів, що вивчають менеджмент, надаючи широкі можливості для залучення.

Д-р Свен Вільгельм, досвідчений підприємець та інвестор у сферах цифрового маркетингу та SaaS з 2008 року, наразі є інвестором берлінської агенції цифрового маркетингу Suxeedo GmbH. Окрім своєї роботи як викладача у CBS International Business School, Witten/Herdecke University та RWTH Aachen University, д-р Вільгельм є коучем та консультантом для молодих засновників та підприємців (admenco.de), а також співкеруючим директором Фонду сталого підприємництва Горста Рогуша (Вупперталь).


Серія лекцій охопила дві основні теми: стратегії цифрового контент-маркетингу та кар’єрні шляхи у європейській індустрії цифрового маркетингу. Д-р Вільгельм розкрив основи цифрового контент-маркетингу, надавши глибокий аналіз цифрового шляху клієнта та його ключової ролі у побудові ефективних контент-стратегій. Він також наголосив на практичних цілях та ключових показниках ефективності (KPI) для контент-маркетингових кампаній, поділившись корисними інструментами та техніками для досягнення результатів у межах бюджету.

Кар’єрний блок надав комплексний огляд європейського ринку цифрового маркетингу, обговорюючи навички та досвід, які мають найбільшу цінність для потенційних кандидатів. Д-р Вільгельм підкреслив важливість наявності сильної професійної присутності в Інтернеті та роль LinkedIn як основної платформи для нетворкінгу і пошуку талантів у сфері цифрового маркетингу.

Для короткого відеоогляду заходу відвідайте сторінку Career Office ЛНУ у Facebook.

Серію лекцій відвідали понад 80 студентів та аспірантів спеціальності «Менеджмент». Лекції є результатом тривалої співпраці кафедри менеджменту з Фондом сталого підприємництва Горста Рогуша для освітніх програм бакалавра, магістра та доктора філософії. Захід був організований у співпраці з Відділом кар’єрного розвитку ЛНУ у рамках проєкту «Студія європейського менеджменту», керівником якого є доцентка кафедри менеджменту Маріанна Кохан. Мета проєкту «Студія європейського менеджменту» – поглибити знання студентів і покращити розуміння управлінських практик на європейських ринках, надаючи їм практичні навички та розуміння для їхніх майбутніх кар’єр.