Відкрита кейс-лекція в межах теми «Організація роботи з громадськістю. Сучасний PR»

23.04.2022 | 03:43

Незважаючи на війну, продовжуємо працювати над перспективами для України: над підготовкою ефективних фахівців з маркетингу, котрі працюватимуть над розбудовою і просуванням українського бізнесу у світовому масштабі. Необхідність наближення викладання в Львівському національному університеті імені Івана Франка до практики є обов’язковою умовою сучасної вищої освіти.

Саме тому 21.04.2022 у межах вивчення курсу «Маркетингові комунікації», який читає доц. Олег Кузик для студентів 4 курсу спеціальності 075 «Маркетинг», була проведена кейс-лекція в межах теми «Організація роботи з громадськістю. Сучасний PR».

На лекцію була запрошена Мудь Ірина, випускниця економічного факультету ЛНУ імені І.Франка, практикуючий маркетолог. Доповідачка займається практичним маркетингом уже близько трьох років у міжнародній ІТ компанії GlobalLogic. Фахове спрямування – організація роботи з громадськістю (PR), маркетингові комунікації.

GlobalLogic (www.globallogic.com) допомагає провідним світовим брендам проєктувати та створювати інноваційні продукти, платформи й цифрові рішення для сучасного світу. Центральний офіс GlobalLogic знаходиться у Кремнієвій долині у США, а інжинірингові та дизайн-центри розташовані по всьому світу. GlobalLogic – компанія групи Hitachi, що входить до складу Hitachi, Ltd.