МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ (075 Маркетинг)

Type: For the student's choice

Department: marketing

Course description

Метою дисципліни є формування у студентів наукового світогляду та спеціальних знань з теорії, методології маркетингового аудиту та вироблення вмінь і навичок з його організації і проведення. Для цього навчити студентів методологічним та організаційним прийомам маркетингового аудиту, а також оптимальному використанню його інструментарію для забезпечення ефективної діяльності підприємства за сучасних умов ринку.

Цілі вивчення дисципліни: розкриття найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингового аудиту; засвоєння методичного інструментарію маркетингового аудиту, володіння навичками творчого критичного підходу до оцінки викладених у спеціальній методичній літературі точок зору щодо маркетингового аудиту, діючого механізму його реалізації на підприємствах України та розроблення обґрунтованих пропозицій щодо його удосконалення; узагальнення методів, прийомів і інструментів проведення для самостійного комплексного аудиту з методою удосконалення маркетингової діяльності підприємства.

Recommended Literature

  1. Корягіна С.В. Маркетинговий аудит. Навч. пос. К. ТОВ “Видавництво “Центр учбової літератури”, 2019. 320с.
  2. Балабанова Л.В. Маркетинговий аудит системи збуту : навч. посіб. / Балабанова Л.В., Балабаниць А.В. Донецький держ. унт економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. К., 2004. 244с.
  3. Копич І. М., Сороківський В.М., Стефаняк В.І. Математичні моделі в менеджменті та маркетингу. Навч. посіб. К, 2020. 376с.
  4. Гордієнко П.Л., Дідковська Л.Г., Яшкіна Н.В. Стратегічний аналіз. Навч. посіб. К: Алерта, 2013. 478с.
  5. Дерев’янченко Т.Є. Маркетинговий аудит. Навчально – методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни. К.:КНЕУ, 2007. 224с.
  6. Дерев’янченко Т.Є. Маркетинговий аудит. Навч. посіб. К.:КНЕУ, 2017. 353с.
  7. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: підручник. К.: КНЕУ, 2012. 523 с.
  8. Катаєв А. В. Соціально-орієнтований маркетинг-аудит: монографія / А. В. Катаєв. Харків : Видавець Оберемок В., 2005, 212 с.
  9. .Маркетингові показники: Більше 50 показників, які важливо знати кожному керівнику / Поль У. Ферріс, Нейл Т. Бендл, Філіп І. Пфайфер, Девід Дж. Рейбштейн ; пер. з англ ; за наук. ред. І. В. Тараненко. Дніпропетровськ : Баланс Бізнес Букс, 2009. 480 с.
  10. Armstrong G. Marketing: An Introduction 12-th ed. / G. Armstrong, P. Kotler. — Pearson, 2015. 673 p.
  11. Marketing audit as the instrument of marketing increase efficiency whiting the conditions of economic instability. T. Dereviyanchenko, I. Benivska. www.pnap.ap.edu.pl., 2018(28), NR 3.