Nadiia Chuba
Scientific degree: Candidate of Economic Sciences
Academic status: Associate Professor
Research interests
Маркетинг у сфері культури, культурні та креативні індустрії
Publications
ВИБРАНІ ПУБЛІКАЦІЇ
Посібники і монографії:
Жовтанецький О., Чуба Н. Цікава економіка: Навчально-методичний посібник з економіки для учнів старших класів та студентів. – Львів: Апріорі, 2010. – 406 с.
Тенденції розвитку маркетингу в Україні: функціональний підхід: Монографія / За наук. ред. проф. Є.Й. Майовця – Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2016. – 262 с. –
Жовтанецький О., Чуба Н. Матеріали Форуму культурних і креативних індустрій, м. Львів, 2016 – Режим доступу: https://www.culturepartnership.eu/upload/editor/2017/2017/MaterialyForumu2016_NEW.docx
Словник термінів із маркетингу / за ред. Є.Й. Майовця. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2019. – 228 с. –
Економіка у визначеннях, таблицях і схемах. 10-11 кл. / Н.В. Чуба, О.М. Жовтанецький. – Харків: Вид-во “Ранок”, 2020. – 96 с.
Статті:
Жовтанецький О., Чуба Н. Впровадження маркетингових технологій у сфері культури // Вісник національного університету імені Івана Франка. Серія економічна. 2014. – Вип. 51. – С 487-492.
Жовтанецький М., Чуба Н. Особливості формування системи маркетингової інформації та її захист // Вісник національного університету імені Івана Франка. Серія економічна. 2015. – Вип. 52. – С. 214-222.
Жовтанецький О., Чуба Н. Особливості моделі маркетингової діяльності в розрізі формування маркетингової інформаційної системи в інституціях культури // Формування ринкової економіки в Україні. Наук. збірник. Інтереко. За ред. В. І. Приймака. – Львів: Інтереко, 2018.– Вип. 39.– С. 65 – 73.
Матеріали конференцій:
Жовтанецький О., Чуба Н. Інформаційна система в моделі маркетингової діяльності організацій у сфері культури // Матер. міжнародної наук.-практичної конференції “Проблеми становлення інформаційної економіки в Україні”– Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 19-21 жовтня 2017. – С. 87-92.
Жовтанецький О., Чуба Н. Становлення нової культурної політики у пострадянському просторі: досвід Грузії та України // Матер. молодіжн. науково-практичного форуму “Україна-Грузія 100 років дипломатичних відносин: роль молоді в активізації економічних, культурних, наукових зв’язків”. – Тбілісі, 2018 – С.18-23.
Чуба Н. Особливості застосування інструментів маркетингу у сфері культури / Матер. Міжнародна наукової конференції «Синергетична природа культури: наукова рефлексія над взаємодією Ероса та Етоса» ( 1-3 грудня 2017). – Львів-Коломия, 2018.- С. 31-39.
Biography
У 2001 році закінчила з відзнакою економічний факультет Львівського національного університету ім. І.Франка. З 2001 року працювала викладачем кафедри економічної теорії. Протягом 2002-2005 років навчалася в аспірантурі. У червні 2006 року захистила кандидатську дисертацію на тему “Макроекономічний аналіз державного боргу у перехідній економіці України”. У 2008 році отримала вчене звання доцента, після чого обіймала посаду доцента кафедри економічної теорії та маркетингу, з 2013 – кафедри маркетингу. У 2013 році затверджено тему докторської дисертації: “Управління маркетинговою діяльністю у сфері культури”.
Projects
Відкриті публічні лекції:
- «Особливості маркетингу у сфері культури» у межах Форуму креативних індустрій (iHubLviv, м.Львів, 2016)
- «Бренд у сфері моди» у межах проекту Fashion School (Завод РЕМА, м. Львів, 2016)
- «Про маркетинг коротко» на запрошення проекту Friendly School (м.Львів, 2016)
- «Відверто про маркетинг і не тільки» для школярів СШ№ 97 (м. Львів, 2017)
- Майстер-клас для менеджерів закладів культури «Брендинг: пошук нових можливостей» у межах ІІ Форуму культурних і креативних індустрій (м.Львів, 2017)
Співорганізатор Форуму культурних і креативних індустрій у Львові
Співзасновник проекту ПАНАКРЕ “Парк науки і креативності у Львові”