7-9 грудня у Львівському національному університеті імені Івана Франка відбудеться студентський бізнес-турнір зі стратегічного управління

07.12.2016 | 10:29

7-9 грудня у Львівському національному університеті імені Івана Франка (ауд. 301 Головного корпусу та ауд. 217 Економічного факультету) відбудеться студентський віртуальний бізнес-турнір зі стратегічного управління «Лідер ринку – 2016».

Студенти економічного факультету Львівського університету беруть участь у триденному віртуальному бізнес-турнірі зі стратегічного управління «Лідер ринку – 2016», що триватиме упродовж 7-9 грудня 2016 року у Львівському національному університеті імені Івана Франка.

Організаторами заходу є економічний факультет ЛНУ ім. Івана Франка та Компанія інтелектуальних технологій (КІНТ) у співпраці з Відділом сприяння працевлаштуванню студентів та випускників та Студентським відділом Університету.

«Участь у турнірі сприятиме вашому професійному розвитку і допоможе закріпити знання, здобуті на економічному факультеті, – зазначив під час відкриття бізнес-турніру 7 грудня 2016 року декан економічного факультету Ростислав Михайлишин. – Окрім того, це унікальна можливість для студентів навчитися працювати в команді, а також на практиці застосувати навики розробки стратегії розвитку підприємництва».

Студентів-учасників бізнес турніру привітали спонсори заходу, а також тренер, кандидат економічних наук, генеральний директор КІНТ, співрозробник бізнес-симуляції ViAL+ Віталій Паздрій.

Віталій Ярославович наголосив, що для студентів участь у віртуальному турнірі є своєрідним «містком між теоретичними знаннями, здобутими у Львівському університеті та практичними уміннями, які будуть необхідні у майбутній роботі».

Згідно із програмою віртуального бізнес-турніру, упродовж трьох днів студенти виконуватимуть командні завдання у режимі реального часу – 15 раундів бізнес-гри, яка полягає в управлінні компанією у середовищі, максимально наближеному до реального. Середовище відтворене за допомогою української інтерактивної бізнес-симуляції ViAL+.

В турнірі беруть участь 22 команди, кожна з яких створює власну компанію, обирає назву та отримує стартовий капітал для її розвитку. Команда учасників має право індивідуального доступу до головних функцій підприємства. Ухвалюючи рішення з виробництва продукції, її реклами та збуту, поповнення й удосконалення активів, кадрової політики тощо, власники віртуальної компанії визначають напрями та результативність діяльності фірми.
Команди мають можливість використовувати інструменти маркетингового впливу, зокрема, встановлення ціни, проведення рекламної кампанії, формування номенклатури та асортименту продукції. Окрім того, студенти самостійно розвиватимуть власну мережу збуту продукції, займатимуться формуванням позитивного іміджу компанії, аналізуватимуть можливість задоволення попиту на ринку.
За результатами діяльності віртуальних фірм у ViAL+ формується їхній рейтинг, який включає такі важливі критерії: загальний бал, прибуток, частку ринку, продуктивність праці, рентабельність, чистий грошовий потік, коефіцієнт загальної та поточної ліквідності, кількість та сума контрактів, сума активів, асортимент продукції, ефективність використання сировини й торгівельних площ.
Переможця бізнес-турніру «Лідер ринку – 2016» визначать за місцем у рейтингу.
Зазначимо, що бізнес-симуляція ViAL+ – масштабна система, яка відтворює функціонування виробничого підприємства на ринку молочної компанії. В бізнес-симуляції ViAL+ створене середовище проходження тренінгу, в якому учасники вирішують ключові проблеми управління компанією.
Організатори переконані, що участь студентів у турнірі з використанням передових освітніх технологій сприятиме їхньому професійному становленню і посиленню практичної складової підготовки за економічними й управлінськими спеціальностями.
Бізнес-турнір відбувається за підтримки Львівської міської ради та Львівської обласної державної адміністрації.