Таланти маркетологів: бойовий гопак у польсько-українському молодіжному проєкті

27.05.2024 | 15:35

Студенти-маркетологи не лише добре навчаються, я й розвивають свої таланти, представляючи Україну за кордоном. Так, студент групи ЕКН-15с економічного факультету Крецький Владислав взяв участь у молодіжномуобміні в рамках польсько-українського проекту у сфері культури під назвою «Гопак і асгарда: історія бойового танцю.Танцювально-фольклорні майстер-класи» https://erasmus-plus.ec.europa.eu/projects/search/details/2023-1-PL01-KA152-YOU-000138270 . Проєкт реалізується за програмоюЄвросоюзу Еразмус+ (реєстраційний номер 2023-1-PL01-KA152-YOU-000138270), координатор проєкту – Міський культурний центр у Черміні (Gminny Ośrodek Kultury w Czerminie, Республіка Польща). Український партнер проєкту- Центральна Школа Бойового Гопака http://hopak.org.ua/.

Владислав поділився своїми враженнями:

«Я займаюсь бойовим гопаком вже 12 років, тому мені запропонували представити Україну та наш спорт і отримати практичний досвід у Польщі. Майстер-класи проводилися у місті Бжозува. Це були сім незабутніх днів у Польщі. Ця подорож стала для мене не лише захоплюючою пригодою, але й корисним досвідом, який точно пригодиться.

А зараз я розкажу про найважливіше у цій подорожі.

1. Популяризація української культури

Одним з головних аспектів мого перебування у Польщі було представлення українського національного бойового мистецтва – бойового гопака. Я з гордістю демонстрував це мистецтво, тим самим популяризуючи українську культуру серед польських школярів та викладачів. Бойовий гопак з його складними техніками та історичним корінням викликав справжній інтерес і захоплення у поляків. Ми організували показові виступи, де глядачі мали можливість побачити всі грані цього бойового мистецтва, а також дізнатися більше про його історію та значення для української нації. Щоб вони могли відчути складність всіх елементів, а також перевірити свій характер і фізичну складову, ми з ними разом тренувались та ставали в спаринги. Коротко кажучи, їм дуже сподобалося, і вони просили додаткові тренування.

2. Цінні знання та навички

Програма обміну передбачала не лише культурні заходи, але й багато навчальних модулів, які були надзвичайно корисними. Одним з найважливіших курсів була тактична медицина. У теперішній час, коли Україна бореться за своє існування проти Росії, кожен громадянин повинен знати ази тактичної медицини. Ти не можеш знати, що трапиться з тобою завтра, і навіть якщо ці знання тобі не знадобляться, краще знати дії в критичних ситуаціях, ніж бути розгубленим, коли трапиться халепа.

3. Активний відпочинок та пригоди

Окрім навчання, програма обміну передбачала безліч активних заходів, які допомогли мені відчути справжній дух Польщі. Ми відправилися у походи на гірський масив Бещади, де могли насолодитися захоплюючими краєвидами та чистим повітрям. Ці походи були чудовою можливістю для фізичної активності та відпочинку на природі.

Незабутні враження залишилися після катання на кораблику по озеру в Соліні. Вода, гори і свіже повітря створили неповторну атмосферу спокою та гармонії. Ми також мали змогу спробувати свої сили у скелелазінні на тренувальній стіні, що стало справжнім викликом для мене, але мені вдалося з першої спроби подолати цю стіну. Це випробування допомогло мені швидко приймати рішення, оскільки під час підйому дуже сильно втомлюються руки, і ти повинен знаходити найоптимальніші шляхи для подолання вершини стінки.

4. Власні спостереження

Неодноразово ми вирушали до магазинів, одним із яких є Biedronka. Ідучи уздовж поличок з різноманітними польськими товарами, я помітив цікаві речі, зокрема, стосовно цінової політики. Дуже багато товарів мають знижки, але не такі, до яких ми звикли. Наприклад, поширеними акціями є: «купуй 3 товари і четвертий бери в подарунок», «купуй два товари, і другий товар буде зі знижкою 50%». Ці акції насправді дуже ефективні, оскільки за один день всі товари, на які поширюються ці знижки, розкуповуються.

Також неозброєним оком можна помітити, як державаПольща піклується про здоров’я своїх громадян незалежно від того, скільки це коштуватиме грошей. Ідучи по магазину, я помітив, що солодкі напої, такі як кока-кола, є дуже дорогими: літр кока-коли коштує 100 грн, а 3 літри яблучного соку можна придбати за 70 грн. Також існують обмеження на купівлю енергетичних напоїв: їх можна купувати строго з 18 років. Так проявляється регулятивна функція держави, спрямована на покращення здоров’я громадян Польщі. Це я вважаю дуже правильним рішенням, і нам також слід прямувати до таких регулятивних рішень з боку держави.

Це вже третя поїздка по обміну, яку організовує Центральна Школа Бойового Гопака. Якщо у вас буде можливість поїхати кудись по обмінній програмі – не вагайтеся, їдьте!».

 

Підготувала О. Врублевська