Відбулась практична лекція в межах курсу «Бізнес-інновації», який читає доц. Ярина Майовець для студентів 4 курсу спеціалізації «Бізнес-економіка» за участі запрошеної гості, маркетолога-практика Ірини Мудь.

29.04.2022 | 14:43

28.04.2022 у межах вивчення курсу «Бізнес-інновації», який читає доц. Ярина Майовець для студентів 4 курсу спеціалізації «Бізнес-економіка», була проведена практична лекція в межах теми «Маркетинг інновацій і його роль в інноваційному процесі» за участі запрошеної гості, маркетолога-практика Ірини Мудь.

Мудь Ірина – випускниця економічного факультету ЛНУ імені І.Франка, практикуючий маркетолог, займається практичним маркетингом уже близько трьох років у міжнародній ІТ компанії GlobalLogic. 

GlobalLogic (www.globallogic.com) допомагає провідним світовим брендам проєктувати та створювати інноваційні продукти, платформи й цифрові рішення для сучасного світу. Центральний офіс GlobalLogic знаходиться у Кремнієвій долині у США, а інжинірингові та дизайн-центри розташовані по всьому світу. GlobalLogic – компанія групи Hitachi, що входить до складу Hitachi, Ltd.

Лекція викликала жвавий інтерес у студентів. Уміле поєднання наукової та практичної складової надзвичайно важливе в процесі формування сучасного спеціаліста. Дякуємо Ірині Мудь, що поділилась власним досвідом.