Всеукраїнська науково-практична конференція «Тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності»

26.03.2024 | 20:59

21-22 березня 2024 року у Львівському національному університеті імені Івана Франка відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності».

Конференція, присвячена 10-річчю кафедри маркетингу економічного факультету ЛНУ ім. Івана Франка. Дводенний науковий форум організували Львівський національний університет імені Івана Франка, Вінницький національний аграрний університет, Західноукраїнський національний університет, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Національний авіаційний університет, Національний технічний університет «Дніпровська політехніка», Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Державний торговельно-економічний університет, Львівський торговельно-економічний університет, Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного, Університет імені Альфреда Нобеля, ГО «Українська Асоціація Маркетингу» та ГС «ЕФ КЛАСТЕР».

Конференцію розпочали хвилиною мовчання за загиблими Захисниками і Захисницями України та усіма загиблими внаслідок злочинних дій російського агресора.

Надалі до слова запросили Ректора Львівського національного університету імені Івана Франка, члена-кореспондента НАН України, професора Володимира Мельника. Учасників конференції привітав перший проректор Львівського університету, доцент Андрій Гукалюк.

З вітальним словом до присутніх звернувся також проректор з наукової роботи Львівського університету, академік НАН України, професор Роман Гладишевський, який насамперед відзначив широку географію учасників заходу. За його словами до організації конференції, доучилися представники закладів вищої освіти не лише Львова, але й Вінниці, Тернополя, Києва, Дніпра, Черкас, Запоріжжя, а також громадські організації. До того ж, насичена наукова програма конференції, на думку Романа Євгеновича, свідчить про актуальність та доцільність таких маркетингових студій.

Також привітав учасників заходу декан економічного факультету Львівського університету Ростислав Михайлишин.

Завідувач кафедри маркетингу, Заслужений професор Львівського університету Євген Майовець розповів присутнім про історію становлення кафедри маркетингу. «10 років – це час, за який кафедра організаційно вкоренилась як окрема структурна одиниця економічного факультету. Однак маркетинг як навчальна дисципліна у Львівському університеті має значно довшу історію, адже відповідну факультативну дисципліну вперше було прочитано на факультеті ще у далекому 1995 році», – пояснив Євген Майовець і додав, що сьогодні одним із ключових досліджень науковців є проблема невизначеності, яка загалом пов’язана з сучасним станом соціально-технічних відносин в умовах війни. «Сподіваюся, що наша конференція стане щорічним заходом, але, я переконаний, що вже наступного року вона змінить свою назву, і замість невизначеності ми говоритимемо про розбудову мирної України», – додав Євген Майовець.

Привітала присутніх і професорка кафедри маркетингу Національного авіаційного університету Тетяни Князева, висловивши вдячність Збройним Силам України за можливість проводити такі важливі наукові зустрічі.

Під час урочистого відкриття заходу науковцям кафедри маркетингу вручили подяки Ректора Університету за багаторічну сумлінну працю у фаховій підготовці і вихованні студентської молоді.

Під час пленарного засідання учасники заслухали доповіді про діяльність аеропортів України до повномасштабної війни та у період сьогодення, роль інструментів страхового маркетингу у повоєнній відбудові України та світовій економіці, маркетингові стратегії промислового підприємства в умовах воєнного стану і післявоєнного відновлення, поведінку споживачів страхових послуг в умовах невизначеності, специфіку та відмінності галузевого маркетингу на експортному ринку США.

Опісля пленарного засідання розпочалась робота п’яти секцій: «Актуальні тренди розвитку галузевого маркетингу», «Цифровізація та штучний інтелект в сучасному маркетингу», «Суспільно орієнтований маркетинг в умовах війни», «Трансформація інструментів маркетингу в сфері послуг», «Проблемні аспекти продовольчого маркетингу».