ДВВС «Start-up менеджмент»: Любов до вишиванки та клієнта як ключові цінності бренду Hoyra
Відверта розмова викликала активний інтерес серед понад ста студентів, які долучилися до онлайн зустрічі. Ділилися клієнтським досвідом (студенти виявилися давніми шанувальниками бренду «Гойра»), запитували про помилки, труднощі швейно-вишивального виробництва сьогодні в Україні та специфіку виходу на зовнішні ринки,. Говорили також про досвід роботи з наглядовими органами та легітимаційні особливості роботи – реєстрацію торгової марки, патентування авторських зразків, працевлаштування працівників.
«Ми двічі проводили ребрендинг, змінювали лого. Останнього разу ми це робили для виходу на міжнародні ринки та продажі через сайт. Не проблема створити гарне нове лого, оформити сайт. Найскладніше в цьому процесі оновлень та усучаснень – не втратити себе, своєї ідентичності, не втратити тої цінності, за якою нас впізнають та люблять наші постійні клієнти.»