ДВВС «Start-up менеджмент»: Любов до вишиванки та клієнта як ключові цінності бренду Hoyra

22.05.2023 | 23:19
Вишиванка – код нації та секретний інгредієнт успішного бренду.
Для студентів Львівського університету ДВВС «Start-up менеджмент» відбулася чергова гостьова онлайн лекція на тему «Брендинг стартапу» циклу «Start-up meetings in LNU».  Ірина Христинич – засновниця і директорка бренду Студія вишивки «Гойра», співзасновниця та керівник соціально-економічного напрямку ГО “Ділові Українські Жінки в Львівській області”. Випускниця економічного факультету ЛНУ ім. Івана Франка.
У 2022 році бренд «Гойра» відзначений у топ-100 фешн брендів України.
Підприємиця поділилася історією про будні бізнесу, про те що надихало до створення бренду і що підтримувало в складні часи. Ірина розповіла про трансформацію бренду та бізнесу впродовж 14 років. А також про спроби, невдачі та успіхи міжнародного масштабування є в українського бренду. Адже сьогодні Ірина живе та працює в Канаді та дистанційно керує бізнесом у Львові.

Відверта розмова викликала активний інтерес серед понад ста студентів, які долучилися до онлайн зустрічі. Ділилися клієнтським досвідом (студенти виявилися давніми шанувальниками бренду «Гойра»), запитували про помилки, труднощі швейно-вишивального виробництва сьогодні в Україні та специфіку виходу на зовнішні ринки,. Говорили також про досвід роботи з наглядовими органами та легітимаційні особливості роботи – реєстрацію торгової марки, патентування авторських зразків, працевлаштування працівників.

Кілька цитат про історію успіху бренду Студія вишивки «Гойра» та Ірини Христинич
«Наш продукт – це цінності, які ми транслюємо. Ми не залучаємо до промоції спеціально інфлюенсерів за додаткову оплату. Вони носять наші вишиванки із задоволенням і говорять про це самі, бо вони поділяють наші цінності».
«Вдячні клієнти – наше все. Коли з початком війни почалися труднощі в бізнесі у мене виникла дилема чи продовжувати. Я почула найважливіше від консалтингової компанії: «Іра, ти не можеш закрити студію. Тобі клієнти не дадуть.»

«Ми двічі проводили ребрендинг, змінювали лого. Останнього разу ми це робили для виходу на міжнародні ринки та продажі через сайт. Не проблема створити гарне нове лого, оформити сайт. Найскладніше в цьому процесі оновлень та усучаснень – не втратити себе, своєї ідентичності, не втратити тої цінності, за якою нас впізнають та люблять наші постійні клієнти.»

«Міжнародний ринок дуже складний та висококонкурентний. Ми теж робимо помилки. У нас є кейс з крауфандингу на Kikstarter. Для цього проєкту ми найняли професійну маркетингову агенцію, створили мініколекцію, орієнтовану на клієнта США, відзняли гарне промо. Але десь не до кінця правильно, своєчасно та інтенсивно прокомунікували. В результаті наші постійні клієнти не змогли долучитися до такої форми продажу, а нових ми не встигли залучити в межах проєкту.»
Нагадаємо, що в рамках циклу «Start-up meetings in LNU» у 2023 році відбулися також зустрічі  з  Маргаритою Велебник, операційною директоркою Center for Entrepreneurship Accelerator , Наталею Місюк – співзасновницею та CEO стартапу «Давай займемось текстом», Мариною Зеновою – керівницею
(автор – доц. Кохан Маріанна)
Авторкою та основною лекторкою ДВВС «Start-up менеджмент» (4 сем.) є доцентка кафедри менеджменету Маріанна Кохан. Асистенткою та співтворцем – аспірантка кафедри Анастасія Мазур.
Більше про “Гойра”: