Вивчаємо і практикуємо соціально-етичний маркетинг: просування цінностей сталого розвитку

10.05.2023 | 21:22

У квітні цього року студентки 3 курсу економічного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка Марія Горобченко та Соф’я Дорофєєва, які навчаються за спеціальністю «Маркетинг», разом зі студентами України приєдналися до всесвітньої ініціативи «Найбільший урок у світі», яка започаткована некомерційною агенцією креативних комунікацій Project Everyone та Дитячим фондом ООН (United Nations Children’s Fund ‒ UNICEF) та націлена на інформування молоді та дітей у всьому світі про Глобальні цілі сталого розвитку і долучення їх до спільної діяльності.

У Львові реалізацією цього проєкту займався підрозділ Всеукраїнської молодіжної громадської організації «АЙСЕК в Україні». Міжнародна молодіжна організація AIESEC впродовж вже більш як п’яти років долучається до цього проєкту в Україні, щоб продемонструвати вагомість внеску України у досягнення Глобальних цілей сталого розвитку. AIESEC розвиває лідерські риси в молодих людях шляхом організації міжкультурних обмінів, членства в організації та залучення їх до проведення заходів.

У 2023 році до розгляду було обрано ціль 4 «Якісна освіта» та ціль 11 «Сталий розвиток міст та спільнот». Уроки для учнів шкіл та ліцеїв мали на меті проінформувати аудиторію про шляхи досягнення зазначених цілей та здобути ширшу підтримку глобальних цілей. Соф’я Дорофєєва (студентка групи ЕКН-31с) брала участь в організації конференцій для амбасадорів даної ініціативи, Марія Горобченко (студентка групи ЕКН-32с) провела уроки у ліцеї «Надія» м. Львова для учнів 7-х класів.

Потрібно відзначити, що долучення майбутніх маркетологів до цього проєкту є не лише проявом особистої активної життєвої позиції, а й практичним завданням в рамках вивчення курсу «Соціально-етичний маркетинг», який викладає доц. Врублевська О. В. Зокрема, напрям соціального маркетингу передбачає просування за допомогою маркетингових технологій суспільно важливих цінностей та ідей з метою сприяти розв’язанню соціальних проблем шляхом впливу на поведінку цільової аудиторії та досягнення змін поведінки.

Ми пишаємось студентами Львівського національного університету імені Івана Франка та всіма, хто брав участь у цій важливій ініціативі, і віримо, що наші зусилля допоможуть побудувати краще майбутнє для України!