Магістерські роботи (075 Маркетинг / Маркетинг)

2021 рік

Група ЕКНМ-21с

  1. Баліцька Г.І. «ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ»
  2. Вінтоняк Н.В. ОСОБЛИВІ ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У МАГАЗИНАХ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ (НА ПРИКЛАДІ ТОВ «СВ Авто»)
  3. Терналь Х.В. «ВПЛИВ МАНІПУЛЯТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ В УКРАЇНІ»
  4. Денега В.М. «РИНОК МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В УКРАЇНІ»
  5. Задорожна Л.В. «TTL-КОМУНІКАЦІЇ У СФЕРІ ТОРГІВЛІ ПОБУТОВОЮ ТЕХНІКОЮ ТА ЕЛЕКТРОНІКОЮ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ»
  6. Кудеря Т.С. «ВПЛИВ РЕКЛАМИ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ В УКРАЇНІ»
  7. Пукаляк Ю.І. «ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ У КОМУНІКАЦІЯХ IT-КОМПАНІЙ УКРАЇНИ»
  8. Савчишин О.І. «РОЗВИТОК СИСТЕМИ МАРКЕТИНГ-МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ПРАТ «МІКРОПРИЛАД»)»
  9. Степанова Є.І. «ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА»
  10. Терендій А.Б. «АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ НА ПРОДОВОЛЬЧОМУ РИНКУ УКРАЇНИ»
  11. Шепінько Д.І. «МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ У ГРОМАДСЬКІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ (НА ПРИКЛАДІ ГО «МОЛОДІЖНИЙ НАЦІОНАЛІСТИЧНИЙ КОНГРЕС-ЛЬВІВ»)

Група ЕКНМ-21з

  1. Гузікевич І.М. «ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК ЕЛЕМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА ТЗОВ “УКРАЇНСЬКОПОЛЬСЬКЕ СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЗВК””»
  2. Гуменюк Т.М. «ДОСЛІДЖЕННЯ ЛОГІСТИЧНИХ СИСТЕМ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ»
  3. Добош А.О. «ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ КОМПАНІЄЮ»
  4. Козелко О.Ю. «МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ НА РИНКУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЛЬВОВА»
  5. Левчук Р.В. «МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКТУ НА РИНОК»
  6. Ничипорук Д.С. «МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ»
  7. Середоха С.М. «ІНФРАСТРУКТУРА РЕКЛАМНОГО РИНКУ»
  8. Смілка О.П. «МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА»
  9. Фігун Д.Г. «РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ПРОДОВОЛЬЧОМУ РИНКУ»