Магістерські роботи (075 Маркетинг / Маркетинг)
2021 рік
Група ЕКНМ-21с
- Баліцька Г.І. «ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ»
- Вінтоняк Н.В. ОСОБЛИВІ ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У МАГАЗИНАХ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ (НА ПРИКЛАДІ ТОВ «СВ Авто»)
- Терналь Х.В. «ВПЛИВ МАНІПУЛЯТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ В УКРАЇНІ»
- Денега В.М. «РИНОК МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В УКРАЇНІ»
- Задорожна Л.В. «TTL-КОМУНІКАЦІЇ У СФЕРІ ТОРГІВЛІ ПОБУТОВОЮ ТЕХНІКОЮ ТА ЕЛЕКТРОНІКОЮ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ»
- Кудеря Т.С. «ВПЛИВ РЕКЛАМИ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ В УКРАЇНІ»
- Пукаляк Ю.І. «ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ У КОМУНІКАЦІЯХ IT-КОМПАНІЙ УКРАЇНИ»
- Савчишин О.І. «РОЗВИТОК СИСТЕМИ МАРКЕТИНГ-МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ПРАТ «МІКРОПРИЛАД»)»
- Степанова Є.І. «ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА»
- Терендій А.Б. «АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ НА ПРОДОВОЛЬЧОМУ РИНКУ УКРАЇНИ»
- Шепінько Д.І. «МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ У ГРОМАДСЬКІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ (НА ПРИКЛАДІ ГО «МОЛОДІЖНИЙ НАЦІОНАЛІСТИЧНИЙ КОНГРЕС-ЛЬВІВ»)
Група ЕКНМ-21з
- Гузікевич І.М. «ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК ЕЛЕМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА ТЗОВ “УКРАЇНСЬКОПОЛЬСЬКЕ СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЗВК””»
- Гуменюк Т.М. «ДОСЛІДЖЕННЯ ЛОГІСТИЧНИХ СИСТЕМ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ»
- Добош А.О. «ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ КОМПАНІЄЮ»
- Козелко О.Ю. «МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ НА РИНКУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЛЬВОВА»
- Левчук Р.В. «МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКТУ НА РИНОК»
- Ничипорук Д.С. «МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ»
- Середоха С.М. «ІНФРАСТРУКТУРА РЕКЛАМНОГО РИНКУ»
- Смілка О.П. «МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА»
- Фігун Д.Г. «РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ПРОДОВОЛЬЧОМУ РИНКУ»