Магістерські роботи (076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Підприємництво, торгівля та біржова діяльність)

2021 рік

Група ЕКПМ-21с

  1. Годів Г.Р. Маркетингові стратегії на різних етапах життєвого циклу товару
  2. Гуда М.В. Вплив конкуренції на формування маркетингової стратегії фірми
  3. Деревенко М.О. Діагностика стану та перспективи розвитку підприємства на українському ринку соків
  4. Діденко Т.С. Маркетингова товарна політика в управлінській системі сучасного підприємства
  5. Кантор А.І. Розробка фінансової стратегії підприємства
  6. Козак М.С. Управління прибутком підприємства в сучасних умовах
  7. Кухта Ю.М. Оцінка конкурентоспроможності потенціалу підприємства
  8. Куц В.Т. Рекламні кампанії підприємства та їх ефективність в період пандемії
  9. Ластовецький А.О. Формування та реалізація інноваційного потенціалу підприємства в умовах пандемії
  10. Підганюк Б.-Т.І. Формування системи винагороди персоналу як фактор реалізації стратегії фірми
  11. Польчен В.І. Організаційно-економічні засади розвитку аграрного підприємництва в системі забезпечення продовольчої безпеки України
  12. Пухнатий Р.М. Управління логістичними процесами на підприємстві
  13. Семенюк В.С. Інноваційна діяльність як основа підвищення конкурентоспроможності підприємства
  14. Сидор Н.Р. Формування стратегії економічного розвитку підприємства
  15. Сeнейко Ю.В. Стратегічне управління витратами підприємства
  16. Соловей А.М. Управління суб’єктами аграрного бізнесу в системі сталого розвитку
  17. Співак О.Р. Управління маркетинговою діяльністю як основа ефективності бізнесу
  18. Терещук В.Ю. Формування ефективної системи управління підприємством
  19. Цицак І.Б. Управління формуванням та використанням персоналу підприємства в сучасних умовах
  20. Чорна Р.В. Управління діяльністю торговельного підприємства в умовах конкуренції
  21. Ягодинець О.П. Аналітичне забезпечення виходу підприємства на ринок органічної продукції
  22. Яцищин Н.І. Особливості розвитку туристичного бізнесу в Україні в умовах глобальних викликів

Група ЕКПМ-21з

  1. Бель В.М. Ефективне управління активами підприємства
  2. Жежела А.С. Формування мотиваційного механізму персоналу для підвищення ефективності діяльності підприємства
  3. Журбенко М.О. Оцінка системи маркетингу на підприємстві
  4. Милян О.М. Дослідження та механізм управління ефективністю промислового підприємства
  5. Кулакова О.М. Маркетингова політика підприємства громадського харчування
  6. Кульчицький В.Б. Аналіз конкурентного середовища та конкурентоздатності продукції
  7. Павлюк Ю.М. Управління персоналом на підприємстві