Корпоративне управління
Тип: На вибір студента
Кафедра: банківського і страхового бізнесу
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
10 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
8 | 16 | доцент Іршак О. С. | ЕКЕ-41с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
8 | 16 | ЕКЕ-41с | доцент Іршак О. С. |
Опис курсу
Анотація навчальної дисципліни:
метою вивчення навчальної дисципліни є формування у студентів знань та вмінь щодо забезпечення корпоративного управління, оцінювання його рівня, обґрунтування та реалізації ефективних управлінських рішень щодо вирішення корпоративних конфліктів. Основними завданнями є вивчення механізмів корпоративного управління; системи корпоративного управління та формуванні його розвитку; забезпеченні ефективності корпоративного управління у вітчизняній економіці; набуття вмінь урегульовувати корпоративні конфлікти та знаходити шляхи їх подолання.
Результати навчання:
- знати:
сучасні форми здійснення корпоративного управління, його основні етапи та принципи ефективної взаємодії учасників; методичні положення та інструментарій системи корпоративного управління; моделі корпоративного управління та його національні принципи; стратегії урегулювання та подолання корпоративних конфліктів; особливості формування системи корпоративного управління в Україні; основні напрями підвищення ефективності системи корпоративного управління в Україні; сучасні методи державного регулювання та здійснення управління.
- вміти:
обґрунтовувати напрями підвищення ефективності системи корпоративного управління в Україні з урахуванням потреб та особливостей національної економіки; визначати тип корпоративних конфліктів та знаходити раціональні шляхи щодо їх подолання; оцінювати стан та ефективність корпоративного управління в перехідний період; розробляти та обґрунтовувати управлінські рішення щодо забезпечення ефективності системи корпоративного управління в Україні; ідентифікувати та оцінювати ризики корпоративного управління, а також контролювати їхній рівень засобами ризик-менеджменту; економічно обґрунтовувати вибір моделі корпоративних відносин та застосовувати її на практиці.