Маркетингові технології

Тип: На вибір студента

Кафедра: банківського і страхового бізнесу

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
632професор Владичин У. В.ЕКН-31с, ЕКН-32с

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
632ЕКН-31спрофесор Владичин У. В.
ЕКН-32сдоцент Фалюта А. В.

Опис курсу

Анотація навчальної дисципліни

Метою вивчення вибіркової дисципліни «Маркетингові технології» є поглиблення у студентів теоретичних знань та практичних навичок у сфері маркетингових технологій, формування умінь щодо розроблення та застосування традиційних та інноваційних маркетингових технологій у бізнесі. Цілями дисципліни є: вивчити теоретичні концепції у сфері маркетингових технологій; ознайомитись з різними видами сучасних маркетингових технологій, проаналізувати еволюцію їхнього розвитку; сформувати практичні навики щодо напрямів використання маркетингових технологій; оцінити найбільш ефективні маркетингові технології для покращення діяльності підприємства. Отримані знання дозволять сформувати аналітичні здібності, системне та критичне мислення для розроблення ефективних рішень щодо застосування маркетингових технологій, розвинути ділові комунікаційні навики для ведення успішної маркетингової діяльності.

Результати навчання:

Знати:

  • сутність та види маркетингових технологій;
  • основні тренди сучасних маркетингових технологій;
  • види традиційних маркетингових технологій;
  • технології маркетингових досліджень;
  • характеристику основних компонентів маркетингового міксу;
  • технології сегментації, вибір цільових ринків та позиціювання товарів;
  • технології прямого маркетингу;
  • маркетингові технології у товарній, ціновій політиці та збуті;
  • маркетингові технології в комунікаційній політиці;
  • рекламні технології та ретаргетинг у маркетингу;
  • основні концепції, стратегії та канали цифрового маркетингу;
  • особливості мобільного маркетингу;
  • вплив соціальних медіа на маркетинг;
  • технології контент-маркетингу;
  • стратегії та інструменти відео-маркетингу;
  • технології використання геоданих у маркетингових стратегіях;
  • напрями застосування штучного інтелекту в маркетингу.

Вміти:

  • виявляти проблеми компанії та пропонувати найбільш ефективні маркетингові технології в бізнесі;
  • визначати потребу та проводити маркетингові дослідження, ставити цілі досліджень, аналізувати та інтерпретувати отримані дані;
  • здійснювати опитування та анкетування, аналізувати соціальні медіа, проводити аналітику веб-трафіку та тестування електронної пошти;
  • проводити сегментацію, здійснювати вибір цільових ринків та розробляти заходи щодо позиціювання товарів;
  • організовувати спеціальні події, презентації, конференції та семінари для спілкування з клієнтами;
  • використовувати канали цифрового маркетингу (пошуковий маркетинг (SEO) та оптимізація контенту, соціальний медіа маркетинг, еmail-маркетинг, відео-маркетинг та стрімінгові сервіси);
  • організовувати рекламні кампанії в Інтернеті;
  • просувати продукти та послуги компанії в мобільних додатках;
  • використовувати мобільні сайти та платформи для маркетингу;
  • розробляти стратегії та підходи до контент-маркетингу;
  • створювати та розповсюджувати якісний контент для просування продукції та бренду;
  • ефективно використовувати блоги, інфографіку, е-книги, вебінари та інших формати у маркетингових цілях;
  • застосовувати відео, штучний інтелект та віртуальну реальність у маркетингових контент-стратегіях;
  • оцінювати ефективність застосування різних маркетингових технологій.

Рекомендована література

Основна література:

  1. Виноградова О.В., Дрокіна Н.І. Маркетингові технології управління Інтернет-проектами. Навч. пос. К.: ДУТ, 2019.351 с.
  2. Маркетингові технології економічного зростання: [монографія] / за ред. д-ра екон. наук, проф. М.А. Окландера. Одеса: Астропринт, 2012. 376 с.
  3. Парсяк В. Н. Маркетинг: сучасна концепція та технології : підручник. Херсон: Олді-Плюс, 2020. 326 с.

Додаткова література:

  1. Виноградова О. В. Сучасні види маркетингу. Навчальний посібник. Київ: ДУТ, 2019. 265 с.
  2. Войнаренко С. Інноваційні маркетингові технології як напрям підвищення ефективності комунікацій // Економіка: реалії часу. Науковий журнал. 2013. № 5 (10). С. 71-75 // https://economics.net.ua/files/archive/2013/No5/70-74.pdf
  3. Данченко О.Б., Дзюба Т.В. Маркетингові дослідження у проєктах: навчальний посібник. Київ: ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК», 2021. 224 с.
  4. Дергачова В. В., Скибіна О. О. Глобалізація бізнесу та інтернет-маркетинг: перспективи і проблеми : монографія. – Донецьк : Донецьк. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, 2009. 216 с.
  5. Ілляшенко С.М., Рудь М.П. Особливості класифікації маркетингових інновацій // Науковий вісник Херсонського державного університету. Випуск 30. Частина 3. 2018. С. 114-120.
  6. Курбан О. В. PR у маркетингових комунікаціях. Навч. посібник. К.: Кондор, 2014. 246 с.
  7. Литовченко І. Л. Методологічні аспекти Інтернет-маркетингу: монографія. К. : Наукова думка, 2009. 196 с.
  8. Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: Монографія / За ред. С.Ілляшенка. Суми: Університетська книга, 2008. 615 с.
  9. Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : тези доповідей ХV міжнар. наук.-практ. конф. (26–28 листоп. 2020 р., м. Хмельницький). Хмельницький : ХНУ, 2020. 179 с.
  10. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі: колективна монографія /за ред. проф. Р.В. Федоровича. Тернопіль: Астон, 2012. 544 с.
  11. Рзаєв Г. І., Дубік І. Г. Маркетингові технології: сутність та мета використання. Вісник Хмельницького національного університету. Серія «Економічні науки». 2019. № 5. С. 188-190. // http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2021/01/40-15.pdf.
  12. Святненко В. Маркетингові технології як засіб ефективного розвитку вітчизняних підприємств. Вісник Київського національного університету ім. Т. Шевченка. Серія «Економіка». 2014. № 8(161)/2014.  С. 44-49.
  13. Стрій Л.О. Маркетинг ХХІ століття. Концептуальні зміни та тенденції розвитку: монографія / За наук. ред. проф. А.К. Голубєва. Одеса: ВМВ, 2010. 320 с.
  14. Черемних І. В. Телевізійний маркетинг : навч. посіб. Вид. 2-ге, доп. Київ: ДП “Експрес об’ява”, 2018, 304 с.
  15. Шталь Т. В., Дмитрієв Г. Б. SMM як сучасні технології маркетингу. Бізнесінформ. № 12. 2019. С.446-452. // business-inform.net.
  16. Pantano,, Bassano, C., Priporas, C.-V. Technology and Innovation for Marketing. Routledge, 2019.
  17. Rose-Collins F. Цифровий маркетинг vs традиційний маркетинг: Який вибір ви зробите для початку промо-кампанії? May 10, 2023.

Інтернет-джерела:

  1. https://uam.in.ua/ukr/ – Українська Асоціація Маркетингу
  2. https://www.ama.org/ – American Marketing Association
  3. https://influencermarketinghub.com/ – Influencer Marketing Hub
  4. https://aboutmarketing.info/ – About Marketing
  5. https://web-promo.ua/ua/blog/ – Агентство інтернет-маркетингу Webpromo
  6. https://mmi.sumdu.edu.ua/ – Науковий журнал «Маркетинг і менеджмент інновацій»
  7. https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt – Науковий журнал «Маркетинг і цифрові технології»

Силабус:

Завантажити силабус