Стратегії бізнесу і ціноутворення (ЕКЕ)
Тип: На вибір ВУЗу
Кафедра: економічної теорії
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
2 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
2 | 16 | доцент Кудин С. І. | ЕКЕМ-51с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
3 | 16 | ЕКЕМ-61с | доцент Кудин С. І. |
Опис курсу
Метою курсу “Стратегії бізнесу та ціноутворення” є засвоєння теоретичних знань щодо стратегій і формування практичних навичок управління стратегічною діяльністю підприємства, зокрема і однією з важливих функціональних стратегій – ціноутворення.
Завдання дисципліни: вивчення сутності й сфери стратегій підприємства, набуття вмінь стратегічного аналізу і проектування стратегій підприємства.
Рекомендована література
- Балабанова Л.В. Стратегічний маркетинг. [текст]:підручн./Балабанова Л.В., Холод В.В., Балабанова І.В.. – К.: Центр учбової літератури, 2012. – 612 с.
- Верлока В. С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / Верлока В. С., Коноваленко М. К., Сиволовська О. В. Українська держ. академія залізничного транспорту. — Х. : УкрДАЗТ, 2007. — 289с.
- Дугіна С.І. Маркетингова цінова політика. Навчальний посібник. – К.:КНЕУ, 2005. – 393 с.
- Корінєв В.Л., Корецький М.Х., Дацій О.І. Маркетингова цінова політика: Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 200 с.