Продовження маркетингового семестру: навчаємося в професіоналів Українського маркетинг-форуму

05.07.2023 | 20:57

Наприкінці навчального року студенти спеціальності «Маркетинг» долучилися до всеукраїнської події року в галузі маркетингу ‒ Українського маркетинг-форуму, який відбувся 29–30 червня 2023 року.

Це стало можливим завдяки особистій добрій волі і сприянню з боку продюсерки Українського маркетинг-форуму Ірини Бондаренко, завдяки чому двадцятьом кращим студентам, які навчаються на економічному факультеті Львівського національного університету імені Івана Франка за спеціальністю «Маркетинг», було надано безкоштовні онлайн-квитки для доступу на онлайн-заходи цього комерційного заходу.

Український маркетинг-форум, який організовано компанією Ideasfirst, відбувся вже шістнадцятий раз поспіль. Пройшовши період становлення, форум став головним щорічним місцем зустрічі експертів-новаторів у сфері маркетингу, тих, хто не боїться ламати шаблони і, незважаючи на складні обставини, формує завтрашній порядок денний бізнесу. Форум – майданчик для обговорення питань, які хвилюють маркетингову спільноту в умовах нових реалій. Яким буде маркетинг вже завтра і через 10 років? Як бізнес працює в умовах війни? Ці питання обговорювали власники компаній, топ-менеджери, які реалізують функцію маркетингу, стратегічного планування та розвитку, досвідчені фахівці-маркетологи. Програма форуму формувалася із залученням ключових гравців ринків та експертів з маркетингу.

Кафедра маркетингу висловлює вдячність продюсерці Українського маркетинг-форуму Ірині Бондаренко, усій команді IdeasFirst та всім, від кого залежала організація цього заходу, за надану нашим студентам можливість. Ми високо цінуємо готовність бізнес-партнерів до співпраці з Львівським національним університетом імені Івана Франка задля підготовки висококваліфікованих маркетологів для економіки України, що набуває особливого значення у період післявоєнного відновлення України. Саме завдяки різним формам спілкування з провідними експертами у сфері ведення бізнесу, набуттю практичного досвіду роботи в компаніях під час виробничої та переддипломної практики здобувачі вищої освіти знайомляться з сучасними проблемами практичного маркетингу, інноваційними підходами до їх розв’язання і трендами розвитку галузі, навчаються застосовувати здобуті в Університеті теоретичні знання.

Розуміючи надзвичайну складність умов, у яких сьогодні доводиться працювати бізнесу, ми розглядаємо кожен крок з боку бізнесу в напрямку співпраці з Університетом як прояв соціальної відповідальності на підтримку української вищої освіти. Сподіваємось на подальшу плідну співпрацю задля підвищення якості вищої освіти.

Студенти, які долучилися до форуму, поділилися своїми враженнями про цю подію, її атмосферу та зміст.

—————————————————————————————————

Гаркот Анастасія, студентка 4 курсу

Щиро дякую організаторам 16-го Українського маркетинг-форуму за чудову можливість поринути протягом цих днів у натхненний світ нових вражень і знань.

Завдяки крутим спікерам, креативним кейсам, широкому спектру корисної інформації (від особливостей поведінки споживачів, до застосування сучасних технологій в маркетинговій діяльності) ми отримали можливість розібратися з головними питаннями, які постають перед юними (і не тільки) маркетологами: як використовувати свої знання на практиці, куди рухатися далі, як адаптуватися до воєнних реалій ринку та водночас сприяти розвитку бізнесу.

Та найголовніше – ви справді дали змогу наблизитися ще на один крок до своєї мети – зайняти висоту!

Із вдячністю – Гаркот Анастасія.

Окремо хотіла б подякувати доц. Врублевській О. В. та колективу кафедри маркетингу. Надзвичайно приємно бути однією із студентів, що мають прекрасну можливість приєднатися до такого масштабного та по-справжньому цікавого заходу!

—————————————————————————————————

 

Терендій Анастасія, аспірантка 1 року навчання

Організація масштабних подій в умовах війни є складним, але в той же час надзвичайно потрібним явищем. Велика вдячність організаторам за проведення 16-го Українського маркетинг-форуму. Програма форуму була різноманітна та насичена виступами спікерів з різних галузей. Цікавою та актуальною була проблематика ведення бізнесу та робота над формуванням бренду в умовах війни. Як зазначив Олександр Шевченко, керівник з комунікацій пасажирського напрямку Укрзалізниці: «Війна – це не відмазка в плані сервісу».

Кожен із спікерів форуму наголошував на тому, що в умовах війни потрібно продовжувати працювати. Кризовий час є найкращим для збільшення маркетингових бюджетів, тому що це момент, коли потрібно робити прорив. Майбутнє характеризується невизначеністю, тому весь фокус на «тут і зараз», оскільки в будь-якому випадку доведеться імпровізувати. Окрім того, сучасне суспільство хоче не чути нагадування про проблеми, а відразу бачити, як бізнес може допомогти у їхньому вирішенні. У клієнтів є запит на прозорість, тому необхідно чітко комунікувати з ними.

У своїх виступах більшість спікерів аналізували дані статистики та наводили конкретні приклади діяльності бізнесу в умовах війни. Зокрема, цікавою була презентація Поліни Толмачової та Тетяни Рубан, представників Film.ua, які розповіли про експорт мультфільму «Мавка» на іноземні ринки, а також про їхню співпрацю з брендами на українському ринку, наприклад книжковим видавництвом та ювелірним домом.

Даний форум є корисним не лише завдяки різноманітній програмі, але й завдяки можливості нетворкінгу з різними представниками сфери маркетингу.

Єдиним недоліком даного заходу став виступ одного зі спікерів, політичного психолога Олега Хомяка, який розмовляв російською мовою.

—————————————————————————————————

 

Карпалюк Владислава, студентка 2 курсу

Дуже хочу подякувати за можливість приєднатись до форуму. Так як я зараз працюю з брендом на базі благодійного фонду, то для мене ця конференція була дуже корисна. Я послухала представників двох наймасштабніших благодійних фондів («Повернись живим», «Фонд Сергія Притули»), зрозуміла що у всіх нас той самий біль, а саме: як закрити збір? як краще поширити збір? та багато іншого. Також отримала багато інсайтів з виступів інших спікерів. Було неймовірно цікаво слухати дослідження Катерини Ільченко. Аналіз реклами зі сторони нейромаркетингу стало дуже цікавим.

Загальним висновком більшості спікерів стало те, що люди перестали планувати майбутнє: живіть тут і зараз. Вже не так доречно згадувати, як нам всім важко і фінансово нестабільно, Люди почали краще реагувати на веселі моменти в рекламі.

Форум дав багато ідей як ще краще можна транслювати головну ідею мого продукту, як покращити взаємозв‘язок з цільовою аудиторію та продовжити працювати заради перемоги.

—————————————————————————————————

 

Сенюк Олександр, студент 1 курсу

Дякую за унікальну можливість побувати на 16-ому Українському маркетинг-форумі. Особисто я вперше присутній на маркетинг-події такого високого рівня. Тому враження тільки позитивні, надзвичайно цікаво було слухати представників брендів, з якими я стикаюсь ледь не щоденно. Це справді унікальний і дуже цінний досвід для мене, я впевнений, що він допоможе мені в навчанні, та в майбутній роботі. Ще раз дякую всім організаторам, учасникам та іншим людям, причетним до форуму.

—————————————————————————————————

 

Філяс Віталій, студент 2 курсу

Дуже дякую за надану можливість відвідати Український маркетинг-форум, перший в моєму досвіді захід, на якому були представники дійсно серйозних бізнесів і компаній. Послухавши їх, я зрозумів, з якими викликами стикаються цього роду гіганти, їхні, зовсім інші, погляди на ситуації в період повномасштабного вторгнення. Особливу цікавість викликали виступи представників компаній Yasno та Укрзалізниці. І в свою чергу хочу подякувати таким компаніям, за те, що не залишають роботу у важкий період, тому що вони теж вносять великий вклад в нашу спільну перемогу.

—————————————————————————————————

 

Било Анастасія, студентка 2 курсу

Дякую за крутий маркетинг-форум. Вдячна кожному експерту за цікаву інформацію і за те, що поділились своїм досвідом) Я здобула нові корисні для мене знання!

—————————————————————————————————

 

Гнатів Юлія, студентка 4 курсу

Перш за все хочу подякувати організаторам за можливість доєднатись до Українського маркетинг-форуму. Справді корисний захід, який об’єднав неймовірно талановитих та цікавих особистостей, представників соціально-відповідального бізнесу України.

Два дні пройшли непомітно, в захваті від кейсів, розповідей та презентацій. Отримала неймовірне задоволення від почутого та побаченого.

Ініціативи українського бізнесу вражають та показують надзвичайну міць та талановитість нашого народу, навіть у такий непростий час.

Для мене це був справді корисно проведений час, який дав можливість доповнити отримані в університеті знання реальними історіями та практиками вітчизняного бізнесу, глибше зрозуміти особливості комунікацій (що дуже класно було відображено на реальних вдалих та не дуже прикладах), маркетингових досліджень та сучасних технологій в бізнесі.

Ще раз висловлюю подяку за таку можливість, надану студентам, що є на початку свого професійного шляху, зрозуміти, куди та як рухатись далі. Сподіваюсь на постійну участь, бо впевнена, що є ще що почерпнути.

 

—————————————————————————————————

 

Підготувала доц. Врублевська О. В.