Студентка освітньої програми «Маркетинг» Олена Мороз взяла участь у міжнародному заході за програмою Еразмус+

25.10.2023 | 15:43

 

 

Студентка групи ЕКН-22с Олена Мороз взяла участь у програмі короткострокового молодіжного обміну за програмою Erasmus+. Захід під назвою «The rhythm of life» відбувся у місті Пуенте-Хеніль, Іспанія, з 03 по 13 жовтня 2023 року. Для Олени це вже другий міжнародний захід, перший – «Soundmapa of Europe II» − проходив у Польщі з 19 по 28 серпня та був пов’язаний з музикою як чудовим способом інтеграції, розуміння світу та вираження власних емоцій.

Молодіжна програма об’єднала учасників з різних країн, таких як Греція, Північна Македонія, Грузія, Литва та Іспанія, зі спільною метою – залучення молоді до пошуку шляхів збереження природного довкілля. «The rhythm of life» –  креативний проект, спрямований на розвиток екологічної свідомості у різноманітних груп молодих людей різних національностей за допомогою музики як одного з інструментів.

Олена Мороз поділилася своїми враженнями про цю молодіжну зустріч:

«Кожного дня ми обговорювали різні аспекти сталого розвитку суспільства, вирішення наявних та можливих екологічних проблем, що можемо робити уже зараз на всіх рівнях життя, щоб запобігти катастрофам у майбутньому. Робота над соціальними відеороликами та створення постерів на екологічну тему для соціальних мереж дозволила виразити свої думки та ідеї щодо цієї проблеми. Для мене важливою можливістю було обговорення питань екології та війни в Україні з представниками інших країн, розказати та показати жахливі наслідки цих подій та почути їхнє бачення на цю ситуацію. Для деяких воркшопів ми мали змогу використовувати музичні інструменти, як приклад того, що через хобі та спільні захоплення можна успішно просувати важливі ідеї та сенси. На одному із таких майстер-класів я мала змогу продемонструвати свою гру на сопілці та навчити інших учасників.

Уся комунікація та робота відбувалася англійською, що також було чудовою можливістю попрактикувати та покращити навички живого спілкування, слухання та письма.

Важливою частиною проекту був культурний вечір – це подія, на якій кожна країна має змогу представити своє національне надбання та спадщину. Я була надзвичайно рада продемонструвати увесь колорит української культури. І зовсім не дивно, що особливу увагу учасників інших країн привернули наші вишиванки, кожна з яких є витвором мистецтва.

Цей молодіжний обмін був надзвичайно важливими для мого особистого і професійного розвитку, адже саме ці знання я зможу використовувати і в своїй майбутній діяльності маркетолога, зокрема у сфері соціально-етичного та екологічного маркетингу. Воркшопи та дискусії про екологію надихнули мене на більш глибоке розуміння важливості збереження нашого природного середовища.  Я отримала безцінний досвід міжнародного спілкування та співпраці, який надав мені можливість поглибити свої знання у глобальних екологічних питаннях та знаходження нових способів вирішення цих проблем».

Кафедра маркетингу прагне не лише давати глибокі фахові знання в сфері традиційного, комерційно-орієнтованого маркетингу, а і всіляко підтримує в студентів розвиток компетентностей для сталого розвитку, що набувають все більшого значення для кожної професії в умовах, коли загрози екологічній стабільності посилюються. Це здійснюється, зокрема, в рамках курсу «Соціально-етичний маркетинг», який опановують майбутні маркетологи. Викладач цієї дисципліни доц. Врублевська О.В. є учасником міжнародного курсу професійного розвитку для викладачів закладів вищої освіти «Освіта для сталого розвиту (ОСР) у вищій освіті» («Education for SustainableDevelopment (ESD) in Higher Education»), що реалізується в рамках Програми Балтійського Університету (Baltic University Program – BUP).

Підготували:

Олена Мороз

Олена Врублевська