Методологiя наукових дослiджень в маркетингу
Тип: Нормативний
Кафедра: маркетингу
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
3 | 16 | Бортнік Н. В. | ЕКе-11с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
3 | 32 | ЕКе-11с | Бортнік Н. В. |
Опис курсу
Мета: ознайомити студентів з процесами наукового дослідження, його структурою, а також із методами дослідження у маркетингу.
Завдання: оволодіння студентами практичними навиками та уміннями щодо використання та опрацювання наукових джерел, використання теоретичних та емпіричних методів наукового дослідження під час написання магістерської роботи.
Місце дисципліни у структурі курсу: студент вивчає на другому році навчання в магістратурі.
Рекомендована література
- БілухаМ. Т. Методологія наукових досліджень: Підручник. / М. Т. Білуха. – К.: АБУ, 2002. – 480 с.
- ГанінВ.І., Ганіна Н.В., Гурова К.Д. Методологія соціально-економічного дослідження: Навч. посіб. / В. І. Ганін, Н. В. Ганіна, К. Д. Гурова. – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 224 с.
- ЄрінаА.М., Захожай В.Б., Єрін Д.Л. Методологія наукових досліджень: Навч. посіб. / А М. Єріна, В. Б. Захожай, Д. Л. Єрін. – К.: Центр учбової літератури, 2004. – 212 с.
- Мочерний С. В. Методологія економічного дослідження / С. В. Мочерний. – Львів: Світ, 2001.
- Юринець В. Є. Методологія наукових досліджень : навч. посібник / В. Є. Юринець. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2011. – 178 с