Програма Державного екзамену з нормативних дисциплін циклу професійної та практичної підготовки для випускників освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» (2024 рік)
Програма Державного екзамену з нормативних дисциплін циклу професійної та практичної підготовки для випускників освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг»
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до виконання, оформлення та захисту дипломної роботи магістра (для студентів спеціальності 075 «Маркетинг», освітнього ступеня
Програма Державного екзамену з нормативних дисциплін циклу професійної та практичної підготовки для випускників освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг»
Методичні вказівки до виконання, оформлення і захисту курсової роботи для студентів I курсу галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 075 «Маркетинг», освітнього ступеня «Магістр»
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до виконання, оформлення та захисту курсової роботи (для студентів IV курсу галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 075 «Маркетинг», освітнього ступеня «Бакалавр»)
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до виконання, оформлення та захисту курсової роботи (для студентів 3-го курсу спеціальності 075 «Маркетинг», освітнього ступеня «Бакалавр»)
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до виконання, оформлення та захисту курсової роботи (для студентів 2-го курсу спеціальності 075 «Маркетинг», освітнього ступеня «Бакалавр»)
ПIДРУЧНИКИ ТА ПОСIБНИКИ
Маркетинг у роздрібній торгівлі : навч. посібник / Є.Й. Майовець, Я.М. Майовець. – Львів : “ГАЛИЧ-ПРЕС”, 2022. – 220 с.
У навчальному посібнику розглянуто теоретичні та прикладні аспекти організації маркетингової діяльності у закладах роздрібної торгівлі. Описано маркетингові інструменти у сфері товарного руху, ціноутворення, формування дизайну, презентацій і рекламних композицій. Видано поради з розміщення торговельного обладнання та його функціональності. Перевагою посібника є те, що викладення матеріалу ґрунтується на конкретних прикладах найбільших супермаркетів м. Львова.
Книга рекомендована науковцям, студентам вищих навчальних закладів, викладачам, торговельним працівникам, а також широкому колу читачів, які прагнуть поглибити свої знання у сфері ведення торговельного бізнесу.
Аграрний маркетинг : навч. посібник / Є. Й. Майовець. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2019. – 228 с.
У навчальному посібнику розглянуто суть аграрного маркетингу, його місце в підприємницькій діяльності. Проаналізовано вплив маркетингового інструментарію на формування ефективної товарної, цінової, розподільної та комунікаційної агропродовольчої політики.
Систематично викладено теоретичні і практичні засади аграрного маркетингу, його місце в сучасному розвитку економіки, у тому числі в Україні.
Для студентів економічних і аграрних спеціальностей, викладачів, науковців та практиків.
Словник термінів із маркетингу : за ред. Є.Й. Майовця. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2019. – 228 с.
У даному словнику подано терміни і термінологію маркетингу, якою можуть послуговуватися підприємці, маркетологи, фінансисти, банкіри, а також широке коло науковців, студентів економічних спеціальностей.
Для викладачів, аспірантів та студентів, а також усіх, хто прагне поглибити свої знання у сфері економіки та маркетингово-підприємницької діяльності.
Збірник тестів із маркетингу: за ред. Є.Й. Майовця. – Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2018. – 416 с.
Запропоновано тести, які дозволяють виявити рівень теоретичних та практичних знань з маркетингу. Подано більше трьох тисяч завдань включених у базу тестування з метою контролю рівня знань студентів до кожного заняття, з кожної навчальної теми.
Для викладачів, аспірантів та студентів економічних спеціальностей.
Городняк І.В. Поведінка споживача : навч. посібник / І. В. Городняк. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2018. – 256 с.
Розглянуто основні положення дисципліни “Поведінка споживача”. Проаналізовано підходи вивчення споживання та його різновидів. Розкрито суть поведінки споживача, чинників, що її зумовлюють і моделей індивідуальної споживчої поведінки. Вивчено особливості поведінки споживача на різних етапах прийняття рішення про купівлю. Особливу увагу зосереджено на аналізі інструментів маркетингового впливу на поведінку споживача.
Для студентів економічних спеціальностей, управлінців і маркетологів, викладачів, а також всіх, хто цікавиться теоретичними та практичними знаннями формування поведінки споживача.
Кузик О. Маркетинг послуг: технології та стратегії: навч. посібн. / Олег Кузик. – Львів: Видавництво ЛНУ імені Івана Франка, 2018. – 338 с.
Розглянуто ключові тенденції сучасного маркетингу послуг крізь призму постійної тенденції зростання сектора у національних економіках розвинених країн. Досліджено сучасний маркетинговий інструмент, який застосовують у сфері послуг провідні компанії. Проаналізовано найпопулярніші підходи до управління процесом обслуговування сьогодні. Наголошено на прийомах і методах, які використовують теоретики й менеджери сфери обслуговування.
Для студентів, які вивчають курс “Маркетинг послуг”, аспірантів та викладачів економічних спеціальностей, менеджерів, усіх, хто цікавиться управлінням маркетинговою діяльністю сучасних сервісних підприємств.
Тенденції розвитку маркетингу в Україні: функціональний підхід : монографія ; за наук, ред., проф. Є.Й. Майовця – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2016.-262 с.
У монографії досліджено маркетингові питання продовольчої безпеки в Україні, її кількісні та якісні параметри і роль маркетингу в розв’язанні комплексу нагальних завдань. Проаналізовано функціональні підходи з вивчення інститутів маркетингової діяльності, типологію споживчої поведінки домогосподарств, їхні чинники. Розглянуто сучасні засоби маркетингових комунікацій у нашій державі, проблеми комунікативної політики фінансового інституту Особливу увагу звернуто на функціонування інститутів культури у сьогоднішніх ринкових умовах та особливості використання маркетингових принципів у сфері культури.
Для викладачів, аспірантів, студентів котрі вивчають дисципліни з маркетингу і підприємницької діяльності; фахівців з галузі бізнесу і усіх тих хто прагне розширити свої знання з маркетингу.
Кузик О. Стратегічний маркетинг: теорія та методологія: навч. посібник / Олег Кузик. – Львів: ЛНУ, 2015. – 240 с.
Чи знаєте Ви про особливості стратегії розвитку підприємств, сутність і сферу стратегічного маркетингу? Що таке стратегічне управління портфелем бізнесу фірми та в чому полягає значення конкурентних стратегій, у тому числі на українському ринку? На ці й інші питання дає відповідь запропонований посібник. Він також уміщує до кожного розділу своєрідний глосарій і контрольні завдання, які допоможуть краще засвоїти поданий матеріал.
Для студентів, котрі вивчають курс “Стратегічний маркетинг”, і всіх, хто цікавиться управлінням маркетинговою діяльністю сучасних підприємств.
Майовець Євген. Маркетинг: теорія та методологія: навч. посібник / Євген Майовець. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2015. – 450 с.
Розкрито суть маркетингу, його функції, методи, принципи, види, форми та інструментарій дослідження. З’ясовано роль і місце маркетингу у системі підприємницької діяльності.
Для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, викладачів, науковців і практиків.
Майовець Є. Й. та інші. Практикум з маркетингу: Навч. посіб. – Львів: Видавництво «Край»,
2014.-244 с.
Практикум написаний згідно програми курсу “Маркетинг” та відповідає змісту базового навчального посібника підготовленого на кафедрі маркетингу Львівського національного університету імені Івана Франка “Маркетинг: теорія та методологія”.
У практикумі до кожної теми пропонується термінологічний словник, структурні схеми і таблиці, тести, кросворд, сторінки про розвиток маркетингу в Україні, рекомендована література.
Він призначений для студентів економічних спеціальностей вищих закладів освіти та усіх хто цікавиться проблемами маркетингу.
Майовець Є.Й. Маркетинг: теорія та методологія: навч. посібник. / Є.Й. Майовець – Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2013.-450с.
У першому розділі “Філософія маркетингу” розглянуто суть маркетингу, його місце у підприємницькій діяльності. Другий розділ присвячений теорії маркетингових досліджень, зокрема з’ясуванню маркетингової інформації, методології маркетингових досліджень, аналізу середовища, у якому здійснюється маркетингова діяльність. У наступних четвертому, п’ятому і шостому розділах з’ясовуються базові категорії комплексу маркетингу: товар і товарна політика, ціни і цінова політика, розподіл і збут, просування і комунікації.
Для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, викладачів, науковців і практиків.
Майовець Є.Й., Кузик О.В. Маркетингові комунікації. / Є.Й. Майовець, О.В. Кузик – Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2013. – 192 с.
Навчальний посібник написаний у відповідності із програмою курсу “Маркетингові комунікації” для студентів вищих навчальних закладів. Він містить 13 тем. З кожної теми пропонується матеріал для самостійної роботи студентів. У навчальному посібнику запропоновано концептуальні, теоретико-методологічні, методичні та прикладні положення формування ефективної комунікаційної політики.
Навчальний посібник призначений для викладачів та студентів економічних спеціальностей, науковців і практиків.
Банківський сектор в економіці України (особливості та закономірності розвитку): [монографія] / С.К. Реверчук, О.С. Дзямулич, П.М. Сенищ. -Львів: ВК “АРС”, 2012. -320с.
У монографії розглянуто особливості, механізми і закономірності розвитку банківського сектору в господарській системі України. Досліджено механізм монетарної трансмісії та вплив банківської діяльності на економічне зростання в Україні. Виокремлено та обґрунтовано напрями підвищення ефективності функціонування вітчизняного банківського сектору в умовах нестабільності зовнішнього середовища.
Для науковців, викладачів, підприємців, усіх, хто цікавиться теорією розвитку банківського бізнесу в сучасній економіці.
Кушнир Т. Институциональные инвесторы: методологический анализ. / Т. Кушнір – Saarbr?cken: LAP LAMBERT Academic Publishing GmbH&Co. KG, 2012. – 136 p.
Книга присвячена особливостям діяльності інституційних інвесторів на фінансовому ринку України. Головною функцією такого типу фінансових посередників є трансформація особистих заощаджень в інвестиції, для цього вони акумулюють кошти дрібних заощадників, пропонуючи їм низку послуг і гарантуючи їм високу дохідність за довіреними коштами.
Основна увага присвячена дослідженню методологічних аспектів функціонування інституційних інвесторів, оскільки в науковій літературі вкрай мало досліджень розглядають дану проблематику комплексно. Зазвичай, зустрічаються дослідження, в яких автори послуговуються даною дефініцією не розглядаючи сутності даного поняття.
Економічна теорія: навч. посібник / За ред.д-ра екон наук, проф. Є.Й Майовця. – Львів: ЛНУ імені Івана Франка. – 2011.- 400 с.
Викладено теоретичні проблеми сучасної економічної теорії. Посібник складається з трьох частин: вступу до економічної теорії, макро- та мікроекономіки. Дещо змінено структуру матеріалу, а також виокремлено питання для самостійного опрацювання. Теоретичні матеріали доповнено графіками зі схемами, прикладами з економічно-господарського життя. Для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів освіти, слухачів Інституту післядипломної освіт, усім, хто цікавиться питаннями сучасної ринкової економіки.
Соціологія: підручник / Ю.Ф.Пачковський, Н.В.Коваліско, І.В.Городняк та ін.; за ред. Ю.Ф.Пачковського. – Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2011. – 418с.
У підручнику подано най актуальніші проблеми, що торкаються сучасного стану розвитку соціологічної науки. У систематизованому вигляді розглянуто процес ускладнення соціального при розкритті таких тем, як особистість, соціальна група і між особова взаємодія, соціальні інститути та організації, суспільство. Розкрито процеси, що визначають природу соціальних змін і соціальних конфліктів у сучасному світі, а також соціокультурних та ментальних явищ. Розглянуто місце української соціологічної думки у контексті розвитку світової соціологічної теорії. Детально проаналізовано методологію і методику реалізації конкретно-соціологічних досліджень, співвідношення кількісної та якісної парадигм у прикладному дослідницькому процесі.
Підручник призначений для студентів вищих навчальних закладів, магістрантів, аспірантів, викладачів, соціологів, економістів, психологів, слухачів післядипломної освіти та всіх тих, хто цікавиться теоретичними і прикладними проблемами сучасної соціології.
Гриф надано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (Лист №1/11-4648 від 07.06.2011р.).
Городняк І.В. Соціологія освіти: Навчальний посібник. / І.В.Городняк – Львів: “Новий Світ-2000”, 2011. – 265 с.
У навчальному посібнику висвітлено комплекс актуальних проблем соціології освіти. Видання включає теми, що висвітлюють суть соціології освіти як галузі соціологічного знання, особливості освіти як соціального інституту суспільства, її роль в життєдіяльності суспільства та соціалізації особистості. Значну увагу приділено висвітленню особливостей управління освітніми організаціями, основних видів конфліктів та шляхів їхнього вирішення в освітньому середовищі. Окреслено значення освіти в процесах адаптації людини, побудові кар’єри та досягненні успіху. Подано практикум з курсу “Соціологія освіти”, що сприятиме засвоєнню матеріалу.
Для соціологів, викладачів та працівників навчальних закладів, аспірантів, студентів, фахівців, які цікавляться проблемами освіти та її значенням в житті людини.
Гриф надано Міністерством освіти і науки України (Лист №1/11-6223 від 09.07.2010р.).
Соціологія і психологія: Навч. посіб. / Ю.Ф.Пачковський, Н.В.Коваліско, І.В.Городняк та ін.; за ред. Ю.Ф.Пачковського. – К. Каравелла,2009. – 760с.
У навчальному посібнику розглянуто найактуальніші проблеми, що торкаються сучасного стану розвитку соціології і психології. Зроблено основний акцент на інтеграції соціологічного і психологічного знання у висвітленні таких ключових тем, як особистість, соціальна група, соціальні зміни і конфлікт, культура і ментальність, суспільство як соціальна система, методи дослідження. Такий підхід дав змогу всебічно та концептуально розкрити соціальні і психічні явища, що пронизують між особові взаємодії людей у різних вимірах суспільного життя та повсякденності. Запропонована читачеві книга передбачає засвоєння набутих знань у площині соціопсихологічного аналізу прикладних аспектів управління і менеджменту, підприємництва і бізнесу, кар’єри та успіху, безробіття і зайнятості, споживання і реклами, публік рилейшинз, економічної кульутри і трудової поведінки.
Навчальний посібник призначений для студентів економічних спеціальностей, управлінців і маркетологів, а також соціологів і психологів, аспірантів і викладачів та всіх тих, хто цікавиться теоретичними і прикладними проблемами інтеграційного характеру, що перебувають на межі соціології і психології.
Гриф надано Міністерством освіти і науки України (Лист №1.4/18-Г-107 від 10.01.2009р.)
Соціоекономічне знання в соціологічному вимірі: Монографія. / Ю.Ф.Пачковський, І.В.Городняк – Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2006. – 172с.
У роботі досліджено соціоекономічне знання як чинник адаптації до нових економічних умов. Запропоновано визначення соціоекономічного знання з позицій інтегративного підходу. Розглянуто особливості соціального механізму формування та функціонування соціоекономічного знання в суспільстві, що трансформується. На підставі емпіричних досліджень проаналізовано особливості впливу соціоекономічного знання на поведінку населення та запропоновано основні шляхи щодо їхнього поглиблення. Визначено ступінь послугування соціально-економічним знанням на буденному, професійному рівнях та на рівні економічних інновацій. На теоретико-емпіричному рівні запропоновано основні типи особистості щодо оволодіння та використання соціально-економічного знання для різних вікових груп населення.
Для наукових працівників, викладачів, аспірантів та студентів.
Кузик О. Макроекономіка. Навчальний посібник. – Львів. – “Інтелект-Захід”. – 2007. – 168 с.
Навчальний посібник макроекономіки базується на нормативні програмі курсу. Основною перевагою даного підручника є чіткий та стислий виклад матеріалу. Попри невеликий обсяг, кожне питання висвітлене ґрунтовно з виділенням основних положень. Це допомагає легко сприймати та запам’ятовувати поданий матеріал, що забезпечує ефективне вивчення макроекономіки. Підвищує ефективність сприйняття та засвоєння матеріалу використання графічних моделей, згрупування даних у таблиці, чітке структурування інформації, використання різноманітних прикладів.
Даний посібник буде корисний: студентам вищих навчальних закладів освіти практично всіх спеціальностей, які вивчають макроекономіку, особливо під час підготування до іспитів в умовах гострої нестачі часу для студіювання грубезних підручників; для студентів заочної форми навчання і слухачів різноманітних курсів та інститутів перекваліфікації; аспірантам, вчителям економіки та викладачам інших економічних дисциплін ця книга стане зручним довідником з макроекономіки; учням випускних класів та абітурієнтам.
Майовець Є.Й. Теорія аграрних відносин. – Київ: Центр навчальної літератури, 2005. – 276 с.
Рекомендований Міністерством освіти і науки України як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. ISBN – 966-364-036-7
Навчальний посібник написаний відповідно до програми курсу „Теорія аграрних (земельних) відносин” для студентів вищих навчальних закладів. Містить дев’ять тем. У кожній темі пропонується матеріал для лекції і для самостійної роботи студентів. Посібник характеризують: по-перше, зв’язок теоретичних положень із практикою становлення ринкових відносин в аграрній сфері України; по-друге, доступність і простота викладу матеріалу; по-третє, надання студентам можливості самостійно осмислювати пропонований матеріал і перевірити свої знання.
Майовець Є.Й. Теорія аграрних відносин. Навчальний посібник. – Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2004. – 282 с.
Рекомендований Міністерством освіти і науки України.- ISBN – 966-613-356-3.
Навчальний посібник написаний відповідно до програми курсу „Теорія аграрних (земельних ) відносин” для студентів вищих навчальних закладів. Містить дев’ять тем. У кожній темі пропонується матеріал для лекції і для самостійної роботи студентів. Посібник характеризують: по-перше, зв’язок теоретичних положень із практикою становлення ринкових відносин в аграрній сфері України; по-друге, доступність і простота викладу матеріалу; по-третє, надання студентам можливості самостійно осмислювати пропонований матеріал і перевірити свої знання.