Бортнік Надія Василівна
Посада: доцент кафедри маркетингу
Науковий ступінь: кандидат економічних наук
Телефон (робочий): (032) 239-44-70
Наукові інтереси
Міжнародний маркетинг, медіапланування, психологія маркетингу та реклами.
Курси
Публікації
Білецька Н.В. Теоретичні аспекти дослідження впливу трансакційних витрат на ефективність функціонування економіки / Н.В.Білецька // Науковий вісник НЛТУ України. – 2014. – Вип. 24.3. – С.175-179.
Biletska N.V. The place of mediaplanning in the structure of advertising campaign / N.V. Biletska // Promising problems of economics and management : Collection of scientific articles. – Publishing house «BREEZE», Montreal, Canada, 2015. P. 57-60.
Bortnik N.V. Contemporary trends in internet marketing development in Ukraine // Economics, management, law: innovation strategy: Collection of scientific articles. – Henan Science and Technology Press, Zhengzhou, China. 2016. – P. 326-329.
Бортнік Н.В., Кізима В.Л. Маркетингове дослідження ринку туристичних і готельних послуг України // Науковий вісник ХДУ Серія економічна. – 2016. – Випуск 17. – С. 56-67.
Біографія
Кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу.
У 2008 році закінчила з відзнакою економічний факультет Львівського національного університету ім. І.Франка з дипломом магістра за спеціальністю “Економічна теорія”. Протягом 2008-2011 років навчалася в денній аспірантурі при кафедрі економічної теорії та маркетингу. У 2012 році захистила кандидатську дисертацію. З цього ж року працює на посаді провідного спеціаліста кафедри економічної теорії та маркетингу та асистента кафедри (за сумісництвом). 2012-2015 рр. – провідний спеціаліст кафедри економічної теорії та за сумісництвом: асистент кафедри економічної теорії (2013-2014 рр.), доцент кафедри аналітичної економії та міжнародної економіки (2014-2015 рр.).
З 2015 р. працює на посаді доцента кафедри маркетингу.
Коло наукових інтересів: міжнародний маркетинг, медіапланування, психологія маркетингу та реклами.
Навчальні курси: методологія наукових досліджень у маркетингу, фінансова економіка, міжнародний маркетинг, медіапланування.