Бізнес у соціальних мережах (073 “Менеджмент” освітня програма “Інформаційні системи у менеджменті”)
Тип: На вибір студента
Кафедра: інформаційних систем у менеджменті
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
8 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
8 | 28 | доцент Міщук Н. В. | ЕКі-41с |
Лабораторні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
8 | 14 | ЕКі-41с | доцент Міщук Н. В. |
Опис курсу
Метою вивчення курсу є поглиблення теоретичних знань і набуття практичних навиків щодо організації, ведення та просування бізнесу у соціальних мережах.
У курсі вивчаються:
- основні принципи ефективної взаємодії у різних соціальних мережах;
- стратегії вибору платформ для організації, розвитку та просування бізнесу;
- методи визначення сегментів цільової аудиторії на конкретних майданчиках;
- принципи побудови ефективних стратегій в соціальних мережах;
- способи використання основних інструментів для зростання активності користувачів, а також ефективні методи просування бізнесу у соціальних мережах з фокусом на створенні міцного бізнес-бренду.
Рекомендована література
Основна:
- Cook Jodie. Instagram Rules. The Essential Guide to Building Brands, Business and Community. Frances Lincoln. 2020. 598 р.
- Калінін О., Осецимський І., Аль-Ватар О. Потік клієнтів з FACEBOOK та INSTAGRAM. Як заробляти за допомогою соціальних мереж: Настільна книга для підприємців і фахівців. Одеса: Бондаренко М. О., 2019. 190 с.
- Щербаков С. Таргетована реклама в соціальних мережах: просто в яблучко. Отримуйте більше клієнтів із Facebook та Instagram. Харків: Фоліо 2021. 256 с.
Додаткова:
- Avery Swartz. See You on the Internet: Building Your Small. Business with Digital Marketing, 2020. 216 р.
- Herman Jennifer, Butow Eric. Instagram for business for dummies. Wiley-Blackwell (an imprint of John Wiley & Sons Ltd). 2018. 320 р.