Бренд-менеджмент

Тип: На вибір студента

Кафедра: маркетингу

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
616доцент Гнилякевич-Проць І. З.

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
616
1

Опис курсу

Курс орієнтовано на вивчення методологічних засад бренд-менеджменту, основних концепцій управління торговою маркою і  брендом та можливостей їх застосування на практиці. З’ясовуються принципами брендингу; архітектура і портфель брендів; особливості планування розвитку торгівельної марки та бренду. Важливим у контексті вивчення курсу є розуміння механізмів бренд-менеджменту та мотивацій споживчої поведінки на різних типах ринків. Пропонується застосування вузькоспеціалізованих прийомів бренд-менеджменту придатних для окремих ринків в сучасних умовах.

Метою вивчення дисципліни «Бренд-менеджмент» є формування знань щодо базових категорій бренд-менеджменту та управління торговою маркою i брендом, методологічних аспектів організації бренд-менеджменту на підприємстві в сучасних ринкових умовах.

Завдання: Основними завданнями вивчення дисципліни «Бренд-менеджмент» є:

  • ознайомлення студентів з відповідними поняттями, категоріями, системами і алгоритмами бренд-менеджменту та сучасними тенденціями у цій галузі знань;
  • опанування методологічного апарату побудови архітектури і портфеля брендів;
  • планування розвитку торгівельної марки;
  • набуття практичних навиків творчого пошуку розвитку брендів та використання інструментів управління брендом.
  • В результаті вивчення даного курсу студент буде:знати:
    • основні поняття «бренд», «бренд-менеджмент», «торгова марка», «торговий знак» та принципові відмінності між ними;
    • основні типи бренд-менеджменту;
    • структуру бренду та етапи його формування;
    • моделі розвитку бренду;
    • заходи, що можуть бути використані задля регулювання портфеля брендів;
    • заходи щодо кожного з етапів планування розвитку торгової марки;
    • принципи та показники оцінки ефективності бренд-менеджменту компанії;
    • основні засоби маркетингових комунікацій в бренд-менеджменті;
    • засади формування та розвитку внутрішньофірмового бренд-менеджменту.

    розуміти:

    • особливості застосовувати на практиці методів дослідження брендів, брендингу, та їх вплив на успіх продукту, методи аналізу бізнес-комунікацій у сфері бізнесу;
    • процес та елементи побудови моделей створення брендів та оцінки їх потенціалу;
    • типові схеми написання брендів у каналах товарообігу;
    • концептуальні і методологічні основи про створення сильних брендів;
    • механізм аналітичної, креативної та інноваційної діяльності при проектуванні, просуванні і капіталізації брендів;
    • механізм управління брендингом в комерційній та некомерційній сфері;
    • споживчі пріоритети різних груп споживачів
    • формування системи знань і навичок з управління брендом на етапах створення, зростання, зрілості і кризи.

    вміти:

    • аналізувати бренд та брендінг за допомогою категорій, понять,термінів соціології та комунікативістики;
    • застосовувати на практиці раціональні стратегії та тактики управління брендом;
    • аналізувати бренд через призму формування лояльності та довіри ;
    • аналізувати індивідуальність бренду,сегментування та позиціювання бренду;
    • планувати, організовувати та проводити різні комунікативні компанії по побудові бренду;
    • оцінювати розвиток бренду у просторі та часі;
    • приймати раціональні рішення в галузі управління брендом, враховуючи національні особливості та використовуючи світовий досвід;
    • приймати рішення щодо побудови системи власних брендів підприємства в галузі управління брендом, враховуючи національні особливості та використовуючи світовий досвід;
    • сформувати систему бренд-орієнтованих інтегрованих маркетингових комунікацій;
    • розробити та впровадити систему внутрішнього бренд-менеджменту.

Рекомендована література

  1. Аакер Д. Создание сильных брендов / Пер. с англ. М., 2003.
  2. Аакер Д., Йохимштайлер Э. Бренд-лидерство: Новая концепция брендинга / Пер. с англ. М., 2003.
  3. Капферер Ж.-Н. Торговые марки: испытание практикой. Новые реальности современного брендинга/ Пер. с франц.– М.: Имидж-контакт, Инфра-М, 2012.—211с. Ф. Котлер. Основы маркетинга. М.: прогресс, 1992
  4. Кевин Лейн Келлер. Стратегический брэнд-менеджмент создание, оценка и управление марочным капиталом, 2-е издание Пер с англ – М Издательский лом “Вильяме”, 704 с. ил — Парал гит англ., 2015
  5. Мишанова М.В., Новикова Л.Н., Подкар С. Брендинг: первое знакомство. Учебно-методическое пособие. – Н.Новгород: Центр «Федерация», НРФСК, 2011.—80с.
  6. Райс Л., Райс Э. 22 закона создания бренда /Пер. с англ. – М.: АСТ, 2013. – 151с.
  7. Райс Э., Траут Д. Позиционирование: битва за узнаваемость / Пер. с англ. – СПб.: Питер, 2011.- 256с.
  8. Эллвуд А. Основы брендинга. 100 приемов повышения ценности товарной марки./ Пер. с англ. М., 2003.

Силабус:

Завантажити силабус