Гнилякевич-Проць Ірина Зіновіївна
Посада: доцент кафедри маркетингу
Науковий ступінь: кандидат економічних наук
Вчене звання: доцент
Телефон (робочий): (032) 239-44-90
Наукові інтереси
Брендинг, бренд-менеджмент, маркетингова товарна політика, функціонування товарних ринків, маркетингові технології управління поведінкою споживачів, інфраструктура, освіта.
Курси
Публікації
- Гнилякевич-Проць І. КОМПЛЕКСНИЙ DIGITAL-МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ ЯК ІНСТРУМЕНТ АНАЛІЗУ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ В ІНТЕРНЕТ-СЕРЕДОВИЩІ / І. Гнилякевич-Проць, С. Зінькова // Науково-виробничий журнал «Бізнес-навігатор». Випуск 5 (61) 2020. С. 52-58.
- Гнилякевич-Проць І. ІНСТРУМЕНТИ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ В ІНТЕРНЕТ-СЕРЕДОВИЩІ / І. Гнилякевич-Проць, Р. Єрушевська // Вісник Львівського університету. Серія економічна. 2020. Випуск 58. С. 170-180.
- Гнилякевич-Проць І. Cтупінь сприйняття споживачами інноваційних продуктів на ринку ресторанних послуг / І. Гнилякевич-Проць, Є. Степанова // Вісник Львівського університету. Серія економічна. Випуск 57. 2019р. С. 193-200.
- Гнилякевич-Проць І. Маркетинговий підхід до визначення категорії «Туристичний продукт» / І. Гнилякевич-Проць, Н. Пушек // Науковий вісник НЛТУ України. Серія економічна. 2018, т. 28, № 4. С. 97-101.
- Гнилякевич-Проць І. Державне регулювання ринку нематеріальних послуг в системі забезпечення якості життя населення / І. Гнилякевич-Проць, О. Голубник, Н. Ільків // Вісник “Формування ринкової економіки в Україні”. 2018. Вип. 40. Ч. 1. С. 109-119.
- Гнилякевич-Проць І. Реформування сектора нематеріальних послуг: світовий досвід / І. Гнилякевич-Проць, О. Голубник, Н. Ільків // Вісник “Формування ринкової економіки в Україні”. 2018. Вип. 40. Ч. 1. С. 108-119.
- Гнилякевич І.З. Особливості регулювання діяльності державних підприємств сфери послуг / І.З. Гнилякевич, Г.С. Старостіна // Наукові записки. Серія “Економіка”: збірник наукових праць. – Острог: Видавництво Національного університету “Острозька академія”, 2013 – Вип. 21. – С. 212-215.
- Гнилякевич І. Просування банківських послуг в умовах українського ринку інноваційних технологій / І. Гнилякевич, О. Голубник, І. Палько // “Сталий розвиток економіки”, 2012. – 16. – С. 182-189.
- Гнилякевич І.З. Маркетингові аспекти функціонування залізничного транспорту на ринку послуг України / І.З. Гнилякевич, Н.В. Ільків // Формування ринкової економіки. Збірник наукових праць Державного вищого навчального закладу “Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана”. – 2012. – Вип. 28. – Ч.2. – С.338-346.
- Гнилякевич І. Світовий досвід реалізації регуляторного процесу інфраструктурних підприємств / І. Гнилякевич // Львівський національний університет імені Івана Франка // Вісник Львівського національного університету імені Івана Франка. Серія екон., 2012. – Вип. № 46. – С.168-173.
- Гнилякевич І. Інституційне середовище регуляторного процесу у природномонопольних галузях економіки України / І. Гнилякевич // Науковий вісник НЛТУ України. – 2011. – Вип. 21.13. – С. 171-180.
Біографія
Кандидат економічних наук, доцент.
У 2005 році закінчила з відзнакою економічний факультет Львівського національного університету імені І.Франка за спеціальністю економічна теорія. Протягом 2006-2010 років навчалася в аспірантурі при кафедрі економічної теорії. У 2010 році захистила кандидатську дисертацію на тему “Мікроекономічний аналіз регулювання діяльності суб’єктів природних монополій в Україні”. З 2012 р. працює на посаді доцента кафедри маркетингу.
Проекти
Співрозробник та співорганізатор проекту «Екологічна соціальна реклама» (спільно з ЛМР, травень-грудень 2019 р.). В рамках проекту було розроблено та розміщено на сітілайтах в м. Львів екологічну соціальну рекламу.
Співрозробник та співорганізатор низки круглих столів:
3. «Екологічний аудит домогосподарств» (березень 2019 р.)
Розробник та організатор Конкурсу студентських рекламних відеопроектів:
«Екологія: питання часу» – жовтень 2019р.
«Я – мотиватор» – жовтень 2018 р.
«ЕКО life: життя у стилі Еко» – жовтень 2017 р.
«Культура: трансформація ХХІ століття» – листопад 2016 р.
«Українське – будь у тренді!» – жовтень 2015 р.;
«Соціальна реклама – виклики сьогодення» – жовтень 2014 р.;
«Реклама туристичних послуг: молодь обирає Львів» – жовтень 2013 р.;
«Реклама освітніх послуг в Україні» – грудень 2012 р.
Нагороди
Методичні матеріали
- Гнилякевич-Проць І.З. Маркетингова товарна політика: Методичні поради та плани практичних занять для студентів економічного факультету спеціальності 075 – Маркетинг / Укл.: к.е.н., доц. Гнилякевич І.З. – ЛНУ ім. Івана Франка, 2021. – с. 29.
- Гнилякевич-Проць І.З. Маркетингова товарна політика: Методичні поради організації самостійної роботи студентів економічного факультету спеціальності 075 – Маркетинг / Укл.: к.е.н., доц. Гнилякевич-Проць І.З. – ЛНУ ім. Івана Франка, 2021. – с. 64.
- Гнилякевич-Проць І.З. Виробнича практика: Методичні рекомендації для студентів денної форми навчання економічного факультету спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл: доц. Гнилякевич-Проць І.З.– ЛНУ ім. Івана Франка, 2021. – с. 34
- Гнилякевич-Проць І.З. Виробнича (переддипломна) практика: Методичні рекомендації для студентів зоачної форми навчання економічного факультету спеціальності 075 – «Маркетинг» / Укл.: к.е.н., доц. Гнилякевич-Проць І.З. – ЛНУ ім. Івана Франка, 2018. – с. 34;
- Гнилякевич-Проць І.З. Науково-дослідна та переддипломна практика: Методичні рекомендації для студентів денної форми навчання економічного факультету спеціальності 075 – «Маркетинг» / Укл.: к.е.н., доц. Гнилякевич-Проць І.З. – ЛНУ ім. Івана Франка, 2018. – с. 34.
- Гнилякевич-Проць І.З. Виробнича (переддипломна) практика: Методичні рекомендації для студентів зоачної форми навчання економічного факультету спеціальності 075 – «Маркетинг» / Укл.: к.е.н., доц. Гнилякевич-Проць І.З. – ЛНУ ім. Івана Франка, 2020. – с. 34;
- Гнилякевич-Проць І.З. Науково-дослідна та переддипломна практика: Методичні рекомендації для студентів денної форми навчання економічного факультету спеціальності 075 – «Маркетинг» / Укл.: к.е.н., доц. Гнилякевич-Проць І.З. – ЛНУ ім. Івана Франка, 2020-. – с. 34.
- Маркетинг: Методичні рекомендації і завдання для контрольних робіт для студентів заочної форми навчання / Укл. Гнилякевич І.З., Кушнір Т.М. Львів: ЛНУ ім. І.Франка, 2015. 36 с.
- Маркетинг: Методичні поради щодо організації самостійної роботи студентів економічного факультету заочної форми навчання / Укл. Гнилякевич І.З., Кушнір Т.М. Львів: ЛНУ ім. І. Франка, 2015. – 66 с.
- Кушнір Т.М. Гнилякевич І.З. Маркетинг: Методичні поради та плани практичних занять для студентів економічного факультету денної форми навчання. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2012. 24 с.
- Кушнір Т.М., Гнилякевич І.З. Маркетинг: Методичні поради щодо організації самостійної роботи студентів економічного факультету денної форми навчання. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2012. 64 с.
- Гнилякевич І.З., Кушнір Т.М. Маркетинг: Методичні рекомендації і завдання до контрольних робіт для студентів заочної форми навчання економічного факультету. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2011. 42 с.