Гнилякевич-Проць Ірина Зіновіївна

Посада: доцент кафедри маркетингу

Науковий ступінь: кандидат економічних наук

Вчене звання: доцент

Телефон (робочий): (032) 239-44-90

Наукові інтереси

Брендинг, бренд-менеджмент, маркетингова товарна політика, функціонування товарних ринків, маркетингові технології управління поведінкою споживачів, інфраструктура, освіта.

Курси

Публікації

  1. Гнилякевич-Проць І. КОМПЛЕКСНИЙ DIGITAL-МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ ЯК ІНСТРУМЕНТ АНАЛІЗУ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ В ІНТЕРНЕТ-СЕРЕДОВИЩІ / І. Гнилякевич-Проць, С. Зінькова // Науково-виробничий журнал «Бізнес-навігатор». Випуск 5 (61) 2020. С. 52-58.
  2. Гнилякевич-Проць І. ІНСТРУМЕНТИ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ В ІНТЕРНЕТ-СЕРЕДОВИЩІ / І. Гнилякевич-Проць, Р. Єрушевська // Вісник Львівського університету. Серія економічна. 2020. Випуск 58. С. 170-180.
  3. Гнилякевич-Проць І. Cтупінь сприйняття споживачами інноваційних продуктів на ринку ресторанних послуг / І. Гнилякевич-Проць, Є. Степанова // Вісник Львівського університету. Серія економічна. Випуск 57. 2019р. С. 193-200.
  4. Гнилякевич-Проць І. Маркетинговий підхід до визначення категорії «Туристичний продукт» / І. Гнилякевич-Проць, Н. Пушек // Науковий вісник НЛТУ України. Серія економічна. 2018, т. 28, № 4. С. 97-101.
  5. Гнилякевич-Проць І. Державне регулювання ринку нематеріальних послуг в системі забезпечення якості життя населення / І. Гнилякевич-Проць, О. Голубник, Н. Ільків // Вісник “Формування ринкової економіки в Україні”. 2018. Вип. 40. Ч. 1. С. 109-119.
  6. Гнилякевич-Проць І. Реформування сектора нематеріальних послуг: світовий досвід / І. Гнилякевич-Проць, О. Голубник, Н. Ільків // Вісник “Формування ринкової економіки в Україні”. 2018. Вип. 40. Ч. 1. С. 108-119.
  7. Гнилякевич І.З. Особливості регулювання діяльності державних підприємств сфери послуг / І.З. Гнилякевич, Г.С. Старостіна // Наукові записки. Серія “Економіка”: збірник наукових праць. – Острог: Видавництво Національного університету “Острозька академія”, 2013 – Вип. 21. – С. 212-215.
  8. Гнилякевич І. Просування банківських послуг в умовах українського ринку інноваційних технологій / І. Гнилякевич, О. Голубник, І. Палько // “Сталий розвиток економіки”, 2012. – 16. – С. 182-189.
  9. Гнилякевич І.З. Маркетингові аспекти функціонування залізничного транспорту на ринку послуг України / І.З. Гнилякевич, Н.В. Ільків // Формування ринкової економіки. Збірник наукових праць Державного вищого навчального закладу “Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана”. – 2012. – Вип. 28. – Ч.2. – С.338-346.
  10. Гнилякевич І. Світовий досвід реалізації регуляторного процесу інфраструктурних підприємств / І. Гнилякевич // Львівський національний університет імені Івана Франка // Вісник Львівського національного університету імені Івана Франка. Серія екон., 2012. – Вип. № 46. – С.168-173.
  11. Гнилякевич І. Інституційне середовище регуляторного процесу у природномонопольних галузях економіки України / І. Гнилякевич // Науковий вісник НЛТУ України. – 2011. – Вип. 21.13. – С. 171-180.

Біографія

Кандидат економічних наук, доцент.

У 2005 році закінчила з відзнакою економічний факультет Львівського національного університету імені І.Франка за спеціальністю економічна теорія. Протягом 2006-2010 років навчалася в аспірантурі при кафедрі економічної теорії. У 2010 році захистила кандидатську дисертацію на тему “Мікроекономічний аналіз регулювання діяльності суб’єктів природних монополій в Україні”. З 2012 р. працює на посаді доцента кафедри маркетингу.

Проекти

Співрозробник та співорганізатор платформи для співпраці молоді, бізнесу та міста «Кар’єрний воркшоп» (квітень-травень 2017р.)

Співрозробник та співорганізатор освітньо-професійної програми «Потужний старт у великому бізнесі» – платформа для співпраці молоді, освіти та бізнесу (спільно з ЛМР, ТОВ «Альянс маркет», ЛНУ імені Івана Франка –  квітень-червень 2017р.)

Співрозробник та співорганізатор конкурсу стартапів і стипендіальної програми «Lviv Business Start Up LAB» (вересень-грудень 2017р.)

Співрозробник та співорганізатор бізнес-освітнього проекту «Марафон стипендій» (березень-квітень 2018р.)

Розробник та організатор Конкурсу учнівських рекламних відеопроектів «ЕКО life: життя у стилі Еко» (для учнів 8-11 класів загальноосвітніх шкіл міста Львова) лютий-травень 2018р.

Розробник та організатор проекту «ECO life: життя у стилі еко» –освітня платформа для розвитку еко-трендів у середовищі міста (спільно з ЛМР, Національна туристична організація України, ЛНУ імені Івана Франка – грудень 2018 р.) 

Учасник хакатону «Ребрендинг продукції українських виробників коньяку» у межах проекту ЄС Geographical Indications in Ukraine/Географічні зазначення в Україні спільно з Міністерством аграрної політики та продовольства України. (грудень 2018 р.)

Розробник та співорганізатор Конкурсу візуальної реклами у форматі еко-плакату на тему: «ECO LIFE: життя у стилі еко» (спільно з ЛМР та Національною туристичною організацією, лютий-травень 2019 р.)

Співрозробник та співорганізатор проекту «Екологічна соціальна реклама» (спільно з ЛМР, травень-грудень 2019 р.). В рамках проекту було розроблено та розміщено на сітілайтах в м. Львів екологічну соціальну рекламу.

Розробник та співорганізатор Конкурсу на кращий проект флагманського магазину ТМ «Родинна ковбаска» для студентів 4-6 курсу спеціальності маркетинг (грудень 2020 р.)

Організатор та координатор семінару-дискусії для учнів 9-11 класів шкіл Львова та області «ФОРМУЛА БАГАТСТВА» в рамках Global Money Week 2021! (березень 2021 р.)

Співрозробник та співорганізатор низки круглих столів:

1. «Еко-технології в індустрії гостинності». За участю представників ЛОДА, ЛМР, ЛНУ імені Івана Франка, Національної туристичної організації України, HoReCa та студентів економічного факультету ЛНУ імені Івана Франка (січень 2019 р.)

2. «Здоров’я дитини починається з води». За участю представників ЛОДА, ЛМР, ЛНУ імені Івана Франка, Національної туристичної організації України, директорів шкіл міста Львова, студентів економічного факультету ЛНУ імені Івана Франка та громадськості (лютий 2019р.)

3. «Екологічний аудит домогосподарств» (березень 2019 р.)

Розробник та організатор Конкурсу студентських рекламних відеопроектів:

«Екологія: питання часу» – жовтень 2019р.

«Я – мотиватор» – жовтень 2018 р.

«ЕКО life: життя у стилі Еко» – жовтень 2017 р.

«Культура: трансформація ХХІ століття» – листопад 2016 р.

«Українське – будь у тренді!» – жовтень 2015 р.;

«Соціальна реклама – виклики сьогодення» – жовтень 2014 р.;

«Реклама туристичних послуг: молодь обирає Львів» – жовтень 2013 р.;

«Реклама освітніх послуг в Україні» – грудень 2012 р.

 

Нагороди

Методичні матеріали

  1. Гнилякевич-Проць І.З. Маркетингова товарна політика: Методичні поради та плани практичних занять для студентів економічного факультету спеціальності 075 – Маркетинг / Укл.: к.е.н., доц. Гнилякевич І.З. – ЛНУ ім. Івана Франка, 2021. – с. 29.
  2. Гнилякевич-Проць І.З. Маркетингова товарна політика: Методичні поради організації самостійної роботи студентів економічного факультету спеціальності 075 – Маркетинг / Укл.: к.е.н., доц. Гнилякевич-Проць І.З. – ЛНУ ім. Івана Франка, 2021. – с. 64.
  3. Гнилякевич-Проць І.З. Виробнича практика: Методичні рекомендації для студентів денної форми навчання економічного факультету спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл: доц. Гнилякевич-Проць І.З.– ЛНУ ім. Івана Франка, 2021. – с. 34
  4. Гнилякевич-Проць І.З. Виробнича (переддипломна) практика: Методичні рекомендації для студентів зоачної форми навчання економічного факультету спеціальності 075 – «Маркетинг» / Укл.: к.е.н., доц. Гнилякевич-Проць І.З. – ЛНУ ім. Івана Франка, 2018. – с. 34;
  5. Гнилякевич-Проць І.З. Науково-дослідна та переддипломна практика: Методичні рекомендації для студентів денної форми навчання економічного факультету спеціальності 075 – «Маркетинг» / Укл.: к.е.н., доц. Гнилякевич-Проць І.З. – ЛНУ ім. Івана Франка, 2018. – с. 34.
  6. Гнилякевич-Проць І.З. Виробнича (переддипломна) практика: Методичні рекомендації для студентів зоачної форми навчання економічного факультету спеціальності 075 – «Маркетинг» / Укл.: к.е.н., доц. Гнилякевич-Проць І.З. – ЛНУ ім. Івана Франка, 2020. – с. 34;
  7. Гнилякевич-Проць І.З. Науково-дослідна та переддипломна практика: Методичні рекомендації для студентів денної форми навчання економічного факультету спеціальності 075 – «Маркетинг» / Укл.: к.е.н., доц. Гнилякевич-Проць І.З. – ЛНУ ім. Івана Франка, 2020-. – с. 34.
  8. Маркетинг: Методичні рекомендації і завдання для контрольних робіт для студентів заочної форми навчання / Укл. Гнилякевич І.З., Кушнір Т.М. Львів: ЛНУ ім. І.Франка, 2015. 36 с.
  9. Маркетинг: Методичні поради щодо організації самостійної роботи студентів економічного факультету заочної форми навчання / Укл. Гнилякевич І.З., Кушнір Т.М. Львів: ЛНУ ім. І. Франка, 2015. – 66 с.
  10. Кушнір Т.М. Гнилякевич І.З. Маркетинг: Методичні поради та плани практичних занять для студентів економічного факультету денної форми навчання. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2012. 24 с.
  11. Кушнір Т.М., Гнилякевич І.З. Маркетинг: Методичні поради щодо організації самостійної роботи студентів економічного факультету денної форми навчання. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2012. 64 с.
  12. Гнилякевич І.З., Кушнір Т.М. Маркетинг: Методичні рекомендації і завдання до контрольних робіт для студентів заочної форми навчання економічного факультету. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2011. 42 с.

Розклад