Девелопмент нерухомості (075 “Маркетинг”)

Тип: На вибір студента

Кафедра: маркетингу

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
732доцент Кузик О. В.

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
716

Опис курсу

Метою викладання навчальної дисципліни «Девелопмент нерухомості» є набуття теоретичних знань та практичних навичок девелопменту на ринку нерухомості; освоєння ключових засад аналізу маркетингового середовища на ринку нерухомості в Україні та світі; озброєння студентів знаннями з питань вибудовування відповідних стратегій задоволення потреб різних сегментів споживачів на ринку нерухомості; вивчення відповідного маркетингового інструментарію ринку.

 

Основними завданнями вивчення дисципліни «Девелопмент нерухомості» є:

  • формування економічного мислення у сфері девелопменту нерухомості, що базується на принципах сучасних концепцій маркетинг-менеджменту;
  • з’ясування економічного змісту та сутності нерухомості, як специфічного товару;
  • ознайомлення студентів з відповідними категоріями притаманними девелопменту нерухомості;
  • освоєння студентами прийомів реального маркетингового аналізу на ринку нерухомості;
  • засвоєння інструментарію розробки комплексу маркетингу для підприємств на ринку нерухомості та формування навичок впровадження їх в реальному секторі національної економіки;
  • ознайомлення з основними навичками розроблення маркетингової стратегії девелопменту нерухомості;
  • формування розуміння основних тенденцій та перспектив маркетингової діяльності на ринку;

створення бажання творчого пошуку на шляху збільшення ефективності на ринку нерухомості в сучасних ринкових умовах.

Рекомендована література

  1. Асаул А.Н. Экономика недвижимости: Учебник для вузов. 2-е изд. СПб.: СПбГАСУ; М.: Изд-во АСВ, 2004. 384 с.
  2. Вергун А. М., Козінець А. І. Брендинг у системі маркетингу підприємств на ринку комерційної нерухомості. Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні: зб. ст. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (30 березня 2017 р., м. Київ). К.: КНУТД, 2017. С.102-108.
  3. Гриценко Е.А. Рынок недвижимости: закономерности становления и функционирования (Вопросы методологии и теории). Х.: Бизнес Информ, 2002. 284 с.
  4. Економіка нерухомості: Навчальний посібник За заг. ред. І.І. Пилипенка. К.: ІВЦ Держкомстату України, 2004. 350 с.
  5. Асаул А.М., Брижань І.А., Чевганова В.Я. Економіка нерухомості: Підручник. К.: Лібра, 2004. 304 с.
  6. Комплексний маркетинг для нерухомості [Електронний ресурс]. – URL: https://development.marketing/.
  7. Лівшиц В.Я. Головні аспекти марктеингу на ринку комерційної нерухомості України [Електронний ресурс]. Економічна наука. 2009. – URL: http://www.economy.in.ua/pdf/6_2009/19.pdf.
  8. Максимов С.Н. Девелопмент (развитие недвижимости). СПб: Питер, 2003. 256 с.: ил.
  9. Максимов С.Н. Управление девелопментом недвижимости. Учебник. М.: «Проспект», 2015. 329 с.
  10. Недвижимость. Практическая энциклопедия / [А.В. Быстров и др.]; под. ред. И.С. Радченко. М.: ГроссМедиа, 2005. 416 с.
  11. Нова криза на ринку нерухомості. Коли очікувати і в що інвестувати? [Електронний ресурс] / К.: ТОВ «Формула Істейт». URL: http://formulaestate.com/wp-content/uploads/2018/05/propm-2-%D0%9A%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D1%8F.pdf.
  12. Оцінка та управління нерухомістю: навчальний посібник. [В. Р. Кучеренко, М. А. Заєць, О. В. Захарченко, Н. В. Сментина, В. О. Улибіна]. Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2013. 272 с.
  13. Асаул А.М., Павлов В.І., Пилипенко І.І., Павліха Н.В., Кривов’язюк І.В. Ринок нерухомості: навч. посібн., вид. 2-ге. К.: Кондор, 2006. 336 с.
  14. Асаул А.М., Павлов В.І., Пилипенко І.І., Павліха Н.В., Кривов’язюк І.В. Ринок нерухомості: навч. посібн., вид. 3-тє. К.: Кондор, 2010. 336 с.
  15. Ринок нерухомості: Навчальний посібник. За заг. ред. І.І.Пилипенка. К.: ІВЦ Держкомстату України. 2004. 387 с.
  16. Сидоров В.А. Девелоперские компетенции: маркетинг и продажи девелоперского проекта. Учебное пособие. М.: «Дело» РАНХиГС, 2017. 266 с.
  17. Тер-Карапетянц Ю. М., Афанасьєва О. М. Дослідження українського ринку офісної нерухомості в ІТ-сегменті як складової маркетингу послуг. Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. 2018. № 2 (121). С. 91-101.
  18. Тєлєтов О.С., Граділь А.А., Рудь М.П. Інноваційна маркетингова діяльність у житловому будівництві. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2015. № 3. С.33-46.
  19. Юнацкевич П.И. Маркетинг недвижимости: Учеб. Пособие. СПб.: Изд. дом «Сентябрь», 2002.

Матеріали

Робоча програма “Девелопмент нерухомості” – Олег Кузик

 

 

 

Навчальна програма

Завантажити навчальну програму

Силабус: "Девелопмент нерухомості" для 075 "Маркетинг"

Завантажити силабус