Екологічний маркетинг (ОПП “Маркетинг”, спец. 075 “Маркетинг”, бакалаврський рівень)

Тип: На вибір студента

Кафедра: маркетингу

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
632доцент Врублевська О. В.

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
632

Опис курсу

Метою вивчення вибіркової дисципліни «Екологічний маркетинг» є формування в студентів цінностей, знань і умінь для реалізації маркетингової діяльності на засадах концепції сталого розвитку з урахуванням екологічних обмежень.

Основними завданнями вивчення дисципліни є:

  • ознайомлення студентів з концепцією сталого розвитку, методами екологізації суспільної діяльності та шляхами їх реалізації в маркетинговій діяльності;
  • формування умінь аналізу відповідності діяльності критеріям сталості, ідентифікації проблем та визначення шляхів їх розв’язання в процесі маркетингової діяльності;
  • розвиток навичок самостійної роботи, використання наукових, статистичних, нормативних джерел.

Рекомендована література

  1. ICC Advertising and Marketing Communications Code – ICC – International Chamber of Commerce (iccwbo.org) // https://iccwbo.org/publication/icc-advertising-and-marketing-communications-code/
  2. ICC code // https://www.codescentre.com/icc-code/
  3. ICC Framework for Responsible Environmental Marketing Communications (2019) – ICC – International Chamber of Commerce (iccwbo.org) // https://iccwbo.org/publication/icc-framework-for-responsible-environmental-marketing-communications/
  4. Kotler, P., Armstrong, G. Principles of Marketing. 15th edition. – Pearson Education Limited 2014. – 716 p.
  5. Вічевич А. М., Вайданич Т. В., Дідович І. І., Дідович А. П. Екологічний маркетинг : Навч. посібник. – Львів: Афіша. – 242 с.
  6. Зіновчук Н. В., Ращенко А. В. Екологічний маркетинг : Навч. посібник. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2015. – 190 с.
  7. Устойчивое развитие: теория, методология, практика: учебник / под ред. проф. Л.Г.Мельника. Утверждено Министерством образования и науки Украины в качестве учебника для студентов высших учебных заведений. Гриф предоставлен Министерством образования и науки Украины. Письмо № 1.4/18-Г-1124 от 20.05.08. – Сумы: Университетская книга, 2009. – 1230 с.
  8. Daly H.E., Farley J. Ecological Economics: Principles and Applications. – Island Press, 2003. – 428 c.
  9. Hanley N., Shogren J.F., White B. Environmental Economics in Theory and Practice. – London: Macmillan Press, 1997. – 447 p.
  10. Tietenberg T., Lewis L. Environmental & Natural Resource Economics. 8-th Edition. – Addison Wesley Longman, 2009. – 660 p.
  11. Transforming Our World: The 2030 Agenda For Sustainable Development. United Nations. – https://sustainabledevelopment.un.org/content/documents/21252030%20Agenda%20for%20Sustainable%20Development%20web.pdf/
  12. Врублевська О.В. Небезпеки ринкової трансформації сфери природокористування // Науковий вісник НЛТУУ: Збірник науково-технічних праць. – Львів: НЛТУУ. – 2005. – Вип.15.4. – 428 с.  – С.203-208.
  13. Гринів Л. С. Екологічна економіка : Навчальний посібник. – Львів: «Магнолія 2006», 2010. – 358 с.
  14. Гринів Л. С. Екологічно збалансована економіка: проблеми теорії: Монографія. – Львів: ЛНУ ім. І.Франка, 2001. – 240 с.
  15. Дейлі Г. Поза зростанням: економічна теорія сталого розвитку / Пер. з англ. – К.: Інтелсфера, Інститут сталого розвитку, 2002. – 312 Городняк І.В. Поведінка споживача: навч. посібник. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2018. 256 с.
  16. Прокопенко О., Школа В. Управління еколого-економічною безпекою підприємства на засадах екомаркетингу. // Маркетинг і менеджмент інновацій, 2012, № 4. – С. 377-346.
  17. Туниця Ю.Ю. Екоекономіка і ринок: подолання суперечностей. – К.: Знання, 2006. – 314 с

Матеріали

Робоча програма ЕМ 2021/2022

 

Навчальна програма

Завантажити навчальну програму

Силабус:

Завантажити силабус