Гейміфікація в бізнесі (ДВВС)

Тип: На вибір студента

Кафедра: банківського і страхового бізнесу

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
516доцент Ковалюк А. О.

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
516

Опис курсу

Курс розроблено з метою забезпечити учасникам необхідні знання для розуміння та впровадження концепції гейміфікації в сфері бізнесу. У процесі навчання учасники ознайомляться з основними принципами гейміфікації, а також засобами, які можна використовувати для створення захопливих та ефективних бізнес-процесів. Курс включає в себе аналіз успішних випадків впровадження гейміфікації в різних галузях, а також дослідження впливу гейміфікації на залучення клієнтів, мотивацію персоналу та підвищення результативності бізнес-процесів. Курс охоплює не лише теоретичні аспекти гейміфікації, але й практичні навички для успішної імплементації цього підходу в сучасному бізнес-середовищі.

Рекомендована література

Основна література:

  1. Actionable Gamification: Beyond Points, Badges, and Leaderboards. Yu-kai Chou.
  2. Reality Is Broken: Why Games Make Us Better and How They Can Change the World. Jane McGonigal.
  3. For the Win: How Game Thinking Can Revolutionize Your Business. Kevin Werbach, Dan Hunter.
  4. Hooked: How to Build Habit-Forming Products. Nir Eyal.
  5. Gamify: How Gamification Motivates People to Do Extraordinary Things. Brian Burke.

Додаткова література:

  1. Barkesfield News. High School Students Learn Literary Classics Through Gamification. 2013. Web.
  2. Bittner, Jenny V. & Jeffrey Shipper, “Motivational Effects and Age Differences of Gamification in Product Advertising”. Journal of Consumer Marketing, Vol. 31 Iss 5 pp. 391 – 400.
  3. Duggan, Kris & Kate Shoup. Business Gamification for Dummies. 2013.
  4. Hanus & Fox, Assessing the effects of gamification in the classroom: A longitudinal study on intrinsic motivation, social comparison, satisfaction, effort, and academic performance. 2014. Web.
  5. Herzig Philip & Susanne Strahringer, Michael Ameling. Gamification of ERP Systems – Exploring Gamification Effects on User Acceptance Constructs. 2011. Web.
  6. Kapp, Karl M. The Gamification of Learning and Instruction: Game-Based Methods and Strategies for Training and Education. San Francisco: Pfeiffer. 2012. Print.
  7. Hamari, Juho & Junno Koivisto. “Measuring flow in gamification: Dispositional Flow Scale2”. Computers in Human Behavior 40 133-143. 2014. Web.
  8. Sampar, Elisabeth. Everything Is Game Design. 2012. Web.
  9. 3 Things I Wish Everyone Knew About Gamification. 2013. Web.
  10. Gamification Research Network. 2011. Web.

Інформаційні та Інтернет ресурси:

  1. Gamification for Learning, Performance & Change – курс на https://www.udemy.com/;
  2. https://www.coursera.org/courses?query=gamification.

Силабус: Силабус ДВВС "Гейміфікація в бізнесі"

Завантажити силабус