Гейміфікація в бізнесі (ДВВС)
Тип: На вибір студента
Кафедра: банківського і страхового бізнесу
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
5 | 16 | доцент Ковалюк А. О. |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
5 | 16 |
Опис курсу
Курс розроблено з метою забезпечити учасникам необхідні знання для розуміння та впровадження концепції гейміфікації в сфері бізнесу. У процесі навчання учасники ознайомляться з основними принципами гейміфікації, а також засобами, які можна використовувати для створення захопливих та ефективних бізнес-процесів. Курс включає в себе аналіз успішних випадків впровадження гейміфікації в різних галузях, а також дослідження впливу гейміфікації на залучення клієнтів, мотивацію персоналу та підвищення результативності бізнес-процесів. Курс охоплює не лише теоретичні аспекти гейміфікації, але й практичні навички для успішної імплементації цього підходу в сучасному бізнес-середовищі.
Рекомендована література
Основна література:
- Actionable Gamification: Beyond Points, Badges, and Leaderboards. Yu-kai Chou.
- Reality Is Broken: Why Games Make Us Better and How They Can Change the World. Jane McGonigal.
- For the Win: How Game Thinking Can Revolutionize Your Business. Kevin Werbach, Dan Hunter.
- Hooked: How to Build Habit-Forming Products. Nir Eyal.
- Gamify: How Gamification Motivates People to Do Extraordinary Things. Brian Burke.
Додаткова література:
- Barkesfield News. High School Students Learn Literary Classics Through Gamification. 2013. Web.
- Bittner, Jenny V. & Jeffrey Shipper, “Motivational Effects and Age Differences of Gamification in Product Advertising”. Journal of Consumer Marketing, Vol. 31 Iss 5 pp. 391 – 400.
- Duggan, Kris & Kate Shoup. Business Gamification for Dummies. 2013.
- Hanus & Fox, Assessing the effects of gamification in the classroom: A longitudinal study on intrinsic motivation, social comparison, satisfaction, effort, and academic performance. 2014. Web.
- Herzig Philip & Susanne Strahringer, Michael Ameling. Gamification of ERP Systems – Exploring Gamification Effects on User Acceptance Constructs. 2011. Web.
- Kapp, Karl M. The Gamification of Learning and Instruction: Game-Based Methods and Strategies for Training and Education. San Francisco: Pfeiffer. 2012. Print.
- Hamari, Juho & Junno Koivisto. “Measuring flow in gamification: Dispositional Flow Scale2”. Computers in Human Behavior 40 133-143. 2014. Web.
- Sampar, Elisabeth. Everything Is Game Design. 2012. Web.
- 3 Things I Wish Everyone Knew About Gamification. 2013. Web.
- Gamification Research Network. 2011. Web.
Інформаційні та Інтернет ресурси:
- Gamification for Learning, Performance & Change – курс на https://www.udemy.com/;
- https://www.coursera.org/courses?query=gamification.