Інформаційні системи та технології в економіці (075 “Маркетинг”)
Тип: На вибір студента
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
7 | 4 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
7 | 16 | ЕКН-41с |
Лабораторні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
7 | 32 | ЕКН-41с |
Опис курсу
Метою викладання дисципліни є надання фундаментальних знань з основ функціонування інформаційних систем у маркетингу та сучасних комп’ютерних технологій опрацювання маркетингової інформації.
Завданням курсу є формування науково обґрунтованих поглядів на сучасні технології аналізу даних в маркетингу, вироблення практичних навиків використання сучасних інформаційних процедур.
Предметом дисципліни є сучасні інформаційні системи в маркетингу, тенденції їхнього розвитку та технології роботи в цих системах.
Результати навчання:
- знати:
- – сучасний стан і тенденції розвитку інформаційних технологій в економіці та маркетингу;
- – технології роботи з маркетинговими базами даних;
- – базові методи Інтернет-маркетингу.
- вміти:
- використовувати статистичні методи та методи Data Mining в маркетингу;
- виконувати кластерний та компонентний аналіз маркетингової інформації засовами спеціалізованих пакетів;
- використовувати конструкції мови запитів SQL;
- виконувати дослідження маркетингової інформації в глобальних мережах.