Маркетингові технології (ОПП “Маркетинг”, спец. 075 “Маркетинг”, бакалаврський рівень)

Тип: На вибір студента

Кафедра: маркетингу

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
632доцент Врублевська О. В.

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
632

Опис курсу

Метою вивчення дисципліни є поглиблення розуміння базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності, розширення знань про інноваційні технології маркетингової діяльності, а також формування умінь розроблення і застосування маркетингових технологій.

Основними завданнями вивчення дисципліни є:

  • ознайомлення студентів із різноманіттям сучасних маркетингових технологій;
  • формування умінь вирішення маркетингових завдань, обґрунтування вибору маркетингової технології в конкретних умовах, здатності до творчого пошуку напрямків та резервів удосконалення маркетингової діяльності підприємств;
  • розвиток навичок самостійної роботи, використання наукових, статистичних, нормативних джерел.

Рекомендована література

  1. Виноградова О. В. Сучасні види маркетингу. Навчальний посібник. – Київ: ДУТ, 2019. – 265 с.
  2. Виноградова О.В., Дрокіна Н.І. Маркетингові технології управління Інтернет-проектами. Навчальний посібник. – Київ: ДУТ, 2019. – 351 с.
  3. Курбан О. В. PR у маркетингових комунікаціях. Навч. посібник. – К.: Кондор, 2014. – 246 с.
  4. Литовченко І. Л. Методологічні аспекти Інтернет-маркетингу: монографія. – К. : Наукова думка, 2009. – 196 с.
  5. Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: Монографія / За ред. С.Ілляшенка. – Суми: Університетська книга, 2008. – 615 с.
  6. Маркетингові технології економічного зростання: [монографія] / за ред. д-ра екон. наук, проф. М.А. Окландера — Одеса: Астропринт, 2012. — 376 с.
  7. Парсяк В. Н. Маркетинг: сучасна концепція та технології : підручник. – Херсон: Олді-Плюс, 2020. – 326 с. 
  8. Pantano,, Bassano, C., Priporas, C.-V. Technology and Innovation for Marketing. – Routledge, 2019.
  9. World Federation of Direct Selling Associations // https://wfdsa.org/
  10. Войнаренко С. Інноваційні маркетингові технології як напрям підвищення ефективності комунікацій Економіка: реалії часу. Науковий журнал. – 2013. – № 5 (10). – С. 71-75 // https://economics.net.ua/files/archive/2013/No5/70-74.pdf
  11. Дергачова В. В., Скибіна О. О. Глобалізація бізнесу та інтернет-маркетинг: перспективи і проблеми : монографія. – Донецьк : Донецьк. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, 2009. – 216 с.
  12. Маркетинг і цифрові технології/ Науковий журнал. ISSN 2522-9087 (Print) ISSN 2523-434X (Online) // https://bib.irb.hr/datoteka/1027664.mdt3.3.2019.pdf
  13. Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : тези доповідей ХV міжнар. наук.-практ. конф. (26–28 листоп. 2020 р., м. Хмельницький). – Хмельницький : ХНУ, 2020. – 179 с.
  14. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі: колективна монографія /за ред. проф. Р.В. Федоровича. – Тернопіль: Астон, 2012.- 544 с.
  15. Рзаєв Г. І., Дубік І. Г. Маркетингові технології: сутність та мета використання. – Вісник Хмельницького національного університету. Серія «Економічні науки». – 2019. – № 5.– С. 188-190. // http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2021/01/40-15.pdf.
  16. Святненко В. Маркетингові технології як засіб ефективного розвитку вітчизняних підприємств. – Вісник Київського національного університету ім. Т. Шевченка. Серія «Економіка». -2014. – № 8(161)/2014. – С. 44-49.
  17. Циганкова Т., Іщенко А. Маркетингові технології формування конкурентоспроможності експорту компаній. – Міжнародна економічна політика. – 2017. – № 1 (26) // http://iepjournal.com/journals/26/2017_1_Tsyhankova_Ishchenko.pdf.
  18. Шталь Т. В., Дмитрієв Г. Б. SMM як сучасні технології маркетингу. – Бізнесінформ. – № 12. – 2019. – С.446-452. // business-inform.net.

Матеріали

Робоча програма Маркетингові технології 2021/2022

Навчальна програма

Завантажити навчальну програму

Силабус:

Завантажити силабус