Маркетинговий менеджмент (073 “Менеджмент” )
Тип: На вибір студента
Кафедра: менеджменту
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
5 | 4 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
5 | 32 | Островерх О. М. | ЕКМ-31с, ЕКі-31с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
5 | 16 | ЕКМ-31с | |
ЕКі-31с |
Опис курсу
Анотація навчальної дисципліни:
Мета вивчення дисципліни – засвоєння студентами теоретичних знань з організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності на підприємстві. Завдання курсу: вивчення системи методів та алгоритмів управління маркетинговою діяльністю на підприємстві; набуття вмінь творчого пошуку напрямів і резервів удосконалення процесів та методів управління маркетинговою діяльністю підприємства, а також розв’язання конкретних маркетингових завдань.
Результати навчання:
- знати:
- сутність маркетингового менеджменту та його методологічні засади;
- структуру і процес маркетингових досліджень, методи аналізу та оцінювання ринкових можливостей фірми;
- принципи, методи та завдання маркетингового планування, формування маркетингової стратегії підприємства;
- сутність і методи управління комплексом маркетингу (маркетингом-мікс), прийоми управління розробкою окремих його складових;
- сутність та основні принципи організації маркетингу на підприємстві, контролю його маркетингової діяльності;
- підходи до управління торговим персоналом на сучасній фірмі, прийоми ефективної його мотивації;
- вміти:
- застосовувати здобуті знання у процесі маркетингового управління підприємством;
- організовувати та здійснювати маркетингове дослідження;
- на основі аналізу ринкових можливостей фірми та її ресурсів вибрати цільовий ринок;
- визначати і формувати конкретну маркетингову стратегію фірми, розробляти відповідні програми маркетингу;
- здійснювати планування, організацію та контроль у процесі розробки окремих складових комплексу маркетингу.