Маркетинговий аудит (075 Маркетинг, перший рівень вищої освіти)

Тип: На вибір студента

Кафедра: маркетингу

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
7150професор Яворська Т. В.ЕКН-41с

Опис курсу

Метою дисципліни є формування у студентів наукового світогляду та спеціальних знань з теорії, методології маркетингового аудиту та вироблення вмінь і навичок з його організації і проведення. Для цього навчити студентів методологічним та організаційним прийомам маркетингового аудиту, а також оптимальному використанню його інструментарію для забезпечення ефективної діяльності підприємства за сучасних умов ринку.

Цілі вивчення дисципліни: розкриття найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингового аудиту; засвоєння методичного інструментарію маркетингового аудиту, володіння навичками творчого критичного підходу до оцінки викладених у спеціальній методичній літературі точок зору щодо маркетингового аудиту, діючого механізму його реалізації на підприємствах України та розроблення обґрунтованих пропозицій щодо його удосконалення; узагальнення методів, прийомів і інструменти проведення для самостійного комплексного аудиту з методою удосконалення маркетингової діяльності підприємства.

 

Рекомендована література

  1. Корягіна С.В. Маркетинговий аудит. Навч. пос. К. ТОВ “Видавництво “Центр учбової літератури”, 2019. 320с.
  2. Балабанова Л.В. Маркетинговий аудит системи збуту : навч. посіб. / Балабанова Л.В., Балабаниць А.В. Донецький держ. унт економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. К., 2004. 244с.
  3. Копич І. М., Сороківський В.М., Стефаняк В.І. Математичні моделі в менеджменті та маркетингу. Навч. посіб. К, 2020. 376с.
  4. Гордієнко П.Л., Дідковська Л.Г., Яшкіна Н.В. Стратегічний аналіз. Навч. посіб. К: Алерта, 2013. 478с.
  5. Дерев’янченко Т.Є. Маркетинговий аудит. Навчально – методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни. К.:КНЕУ, 2007. 224с.
  6. Дерев’янченко Т.Є. Маркетинговий аудит. Навч. посіб. К.:КНЕУ, 2017. 353с.
  7. Маркетинговий аудит. Чебор С.І, Ларіна Я.С., Луцій О.П. Навч. посіб. К.:Наш час, 2011. 540с.
  1. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: підручник. К.: КНЕУ, 2012. 523 с.
  2. Катаєв А. В. Соціально-орієнтований маркетинг-аудит: монографія / А. В. Катаєв. Харків : Видавець Оберемок В., 2005, 212 с.
  3. .Маркетингові показники: Більше 50 показників, які важливо знати кожному керівнику / Поль У. Ферріс, Нейл Т. Бендл, Філіп І. Пфайфер, Девід Дж. Рейбштейн ; пер. з англ ; за наук. ред. І. В. Тараненко. Дніпропетровськ : Баланс Бізнес Букс, 2009. 480 с.
  4. Armstrong G. Marketing: An Introduction 12-th ed. / G. Armstrong, P. Kotler. — Pearson, 2015. 673 p.
  5. Marketing audit as the instrument of marketing increase efficiency whiting the conditions of economic instability. T. Dereviyanchenko, I. Benivska. www.pnap.ap.edu.pl., 2018(28), NR 3.

Навчальна програма

Завантажити навчальну програму

Силабус:

Завантажити силабус